Gå til innhold

Min A4 1.8TQ

Ranger emnet

Mew

Anbefalte innlegg

• Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen for en tur! Dro ikke av noe eksos, men eksosen slo nedi utallige ganger!

Jeg og de jeg var der med å jobba parkerte på en "gress slette", så begynte det å regne i natt og den bakken var ganske våt i dag morges. Glad jeg har Quattro for den andre bilen (V40) kom seg IKKE opp igjen!

Ingrid: Du så en bedriten audi (nesten 2 uker siden jeg vaska den sist). Men jeg så en strøken Cooper!;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid: Du så en bedriten audi (nesten 2 uker siden jeg vaska den sist). Men jeg så en strøken Cooper!;)

Er vel noe sånt siden jeg vaska min sist også, så den var ikke akkurat strøken:P Dessuten så den ikke skitten ut i fart:D

Men møtte jeg deg i sta? En gang da du var på vei til Sandvika, og jeg på vei hjem(hamangtunellen). Og en gang da jeg var på vei til sandvika og du på vei hjem? =P (Rett før den laaange svingen mot sandvika)

Edit: Var litt mørkt, så var ikke sikker på om det var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noe sånt siden jeg vaska min sist også, så den var ikke akkurat strøken:P Dessuten så den ikke skitten ut i fart:D

Men møtte jeg deg i sta? En gang da du var på vei til Sandvika, og jeg på vei hjem(hamangtunellen). Og en gang da jeg var på vei til sandvika og du på vei hjem? =P (Rett før den laaange svingen mot sandvika)

Edit: Var litt mørkt, så var ikke sikker på om det var deg.

Jepp det stemmer at du møtte meg ved Shellen på Rud da jeg var ute å criusa litt:P Var så opptatt av å komme meg forbi han treige golf 3en som lå å puttra i 55 i 70 sona :bah: at jeg så ikke at det var deg med en gang, men jeg blinka med bremslyset:P

Men jeg kjørte over Kolsås og ned til Sandvika fylte bensin på Shell også kjørte jeg hjem en tur, så i Hamangtunnelen var ikke meg. Tror jeg? Kanskje bror har tjuvlånt bilen?? :hvaskjera Han sikler på den, men den får han ikke låne!

I dag blir det hvertfall vasking av bil:P

Edit: Er mulig du så meg i Hamangtunellen rundt 9 tia:P

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det stemmer at du møtte meg ved Shellen på Rud da jeg var ute å criusa litt:P Var så opptatt av å komme meg forbi han treige golf 3en som lå å puttra i 55 i 70 sona :bah: at jeg så ikke at det var deg med en gang, men jeg blinka med bremslyset:P

Men jeg kjørte over Kolsås og ned til Sandvika fylte bensin på Shell også kjørte jeg hjem en tur, så i Hamangtunnelen var ikke meg. Tror jeg? Kanskje bror har tjuvlånt bilen?? :hvaskjera Han sikler på den, men den får han ikke låne!

I dag blir det hvertfall vasking av bil:P

Edit: Er mulig du så meg i Hamangtunellen rundt 9 tia:P

Samma med morra mi og bilen min (at hun sikler på den). Jeg skulle til stavanger i russetia, og ETTER jeg hadde dratt så fikk jeg en melding av venninna mi: "Jeg kjører bak deg, vink da". Etter det har jeg begynt å ta med meg nøklene hvor enn jeg drar:P

Joiner deg på den vasking av bil, er reint flau når jeg kjører rundt her:P

Og hva er det forresten med treiginger på den strekninga der??! ALLE(jeg kommer bak jaffal) kjører driiiiiiiiiiiiiiiiiitsakte der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma med morra mi og bilen min (at hun sikler på den). Jeg skulle til stavanger i russetia, og ETTER jeg hadde dratt så fikk jeg en melding av venninna mi: "Jeg kjører bak deg, vink da". Etter det har jeg begynt å ta med meg nøklene hvor enn jeg drar:P

Joiner deg på den vasking av bil, er reint flau når jeg kjører rundt her:P

Og hva er det forresten med treiginger på den strekninga der??! ALLE(jeg kommer bak jaffal) kjører driiiiiiiiiiiiiiiiiitsakte der..

Hehehe ja. Like greit å gjemme bort nøkkelen! Alle i familen min veit de ikke får røre bilen min, så de holder seg unna:P Er bare 3 personer som har kjørt bilen min, bortsett fra meg selv:P

Meget pen bil du har!! Likte denne her.. A4 eier..

Takktakk:D pen bil du også!

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe ja. Like greit å gjemme bort nøkkelen! Alle i familen min veit de ikke får røre bilen min, så de holder seg unna:P Er bare 3 personer som har kjørt bilen min, bortsett fra meg selv:P

Oioioi, jeg føler meg beæret her altså :D Det er vel bare 3 personer utenom meg som har kjørt minien også. Pappa, ellen og mamma(UTEN LOV!!!) og du, ble visst 4 det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Stolt* :D Den er fräsh da! (Det har jeg sikkert sagt 100 ganger nå men:P) Får nesten litt lyst på audi vettu, jeg som ikke var noe spess audifan i grunn heller. Din kjære har fått meg til å forandre mening her:D

Haha det kan du være, ikke alle som får prøve den;P Minien er BARSK!:D

Bra du liker Audi nå:D

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos treinteriør... Sjekka det hos møller.. kosta skjorta å skifte (rundt 4500,- syns jeg å huske), fins det ingen andre løsninger?

Jeg hadde di trelistene.. jeg dro å kjøpte svart folie å la på... det er slitesterkt, og du slipper at det evt. flasser av eller at du må pusse hvis du er misfornøyd, ble meget bra

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider