Ingrid Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hahahaha! Så ufattelig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Mew, kan du stikke hodet ditt ned i panseret, ved batteriet å se hva faen dette er? : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 kan prøve senere:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Dæven a Mew! Bilen din har blitt lav!! :) Senkinga sammen med felgene, den lille spoileren bakpå og eksosen gjør bilen nydelig! Virkelig grom bil! trur je har sagt detta mange ganger nå men..:) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Takktakk:D Hadde bare bildene vært like nydlig så:P Ødlegger alt! Men jeg kjenner en som skal ta bilder av den, en dag hun har tid! Med et mye bedre kamera! Btw. Har jeg røket en Xenon pære og skulle kjøpe nye på Møller i går. 1140 kr for 1 pære!! Dette er SVINDEL!! Kjøper heller pære gjenom broren til fettern til onkelen så jeg kan få den for halveprisen! Ellers sies det at Biltema fører disse pæreren, men jeg er en smule skeptisk til Biltema! Før: (nypolert med gromme 205/55/16:D) Etter: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 kan prøve senere:P great! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 great! Har ikke den delen, så det må være noe ekstra utstyr på din:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Takktakk:D Hadde bare bildene vært like nydlig så:P Ødlegger alt! Men jeg kjenner en som skal ta bilder av den, en dag hun har tid! Med et mye bedre kamera! Btw. Har jeg røket en Xenon pære og skulle kjøpe nye på Møller i går. 1140 kr for 1 pære!! Dette er SVINDEL!! Kjøper heller pære gjenom broren til fettern til onkelen så jeg kan få den for halveprisen! Ellers sies det at Biltema fører disse pæreren, men jeg er en smule skeptisk til Biltema! Bra forklart:D Er det forresten jeg som skal ta bilder? :P Sonyericsson mobilkamera er jo dødsbra!!:puke: (skeeeeeeeptisk) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Faen da Alex...Få AV AV AV merkene bakpå bilen..det har jeg sagt før :P Kan også si igjen at bilen er ufattelig fin...Ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene ass:) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 den delen i motorrommet ser ut til at det har vært avlufting til batteriet.. sånn hadde jeg på det forige batteriet Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kan også si igjen at bilen er ufattelig fin...Ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene ass:) ENIG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 den delen i motorrommet ser ut til at det har vært avlufting til batteriet.. sånn hadde jeg på det forige batteriet Okei, da forsvant teori nr 15 om lekkasjen. damn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Bra forklart:D Er det forresten jeg som skal ta bilder? :P Sonyericsson mobilkamera er jo dødsbra!!:puke: (skeeeeeeeptisk) :D JA?:P Du har vel hvertfall sånn halveis sagt du skal:P hehe Har vurdert å bytte 1.8TQ merket med 1.4 når jeg får fiksa N75 ventil probleme mine:P Jeg og Ingrid stod å diskuterte om jeg skulle ta dem av på søndag, men jeg tror vi kom fram til at jeg ikke skulle gjøre det:P Igjen takk for all skryt:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 JA?:P Du har vel hvertfall sånn halveis sagt du skal:P hehe Seff:D Bare lurte på om du hadde funnet en annen fotograf her;P Har vurdert å bytte 1.8TQ merket med 1.4 når jeg får fiksa N75 ventil probleme mine:P Jeg og Ingrid stod å diskuterte om jeg skulle ta dem av på søndag, men jeg tror vi kom fram til at jeg ikke skulle gjøre det:P Igjen takk for all skryt:D Vi var litt skeeeeptiske;P Edit: (Den kan sikkert være fräsh uten de merkene også da:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 fyr dem av... blir bra æzz' jeg angra ikke et sekund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg