Mikkel Bruer Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Seff:D Bare lurte på om du hadde funnet en annen fotograf her;P Vi var litt skeeeeptiske;P Edit: (Den kan sikkert være fräsh uten de merkene også da:)) Jævla tulltupper dere to ass. A4 har jo ikke blit leverrt i 1.4 da så det er jo bare teit. Få vekk merkene..VEKK! Se på linken i sig'n til brunerune så ser du jo rompa hans ;) Den er jo heit.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Jævla tulltupper dere to ass. A4 har jo ikke blit leverrt i 1.4 da så det er jo bare teit. Få vekk merkene..VEKK! Se på linken i sig'n til brunerune så ser du jo rompa hans ;) Den er jo heit.. jaeaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 jaeaaaaaaaaa! For en digg rompe du har brunerune! kan jeg ta på den? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 imstupid hahaaha... Mew, sett M Emblem bakpå på ene sia, og 316i på andre sia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ganske fräsh rompe ja! Men altså.. Fortsatt litt skeeeeptisk. Den blå passer så bra med chrome:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ganske fräsh rompe ja! Men altså.. Fortsatt litt skeeeeptisk. Den blå passer så bra med chrome:D Du bor ikke langt unna Alex skjønner jeg...Skeeeeeeptisk meg her og der!! Nå må du skjerpe deg! Den passer mye bedre uten noen ting der...Tenker da BARE på A4 og 1.8T quattro merket... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Njaaa skeptisk faen a du kom før meg bruer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Njaaa skeptisk faen a du kom før meg bruer.. Mikkel: Kan se huset hennes fra stua mi, om jeg hadde vist eksakt hvor det ligger:P Så ja rimlig nærme:P Audi ringen har aldri vært diskutert en gang.P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 bærum vøtt, das kEEge pleeize.. :yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Vi fra Bærums Verk liker å være litt skepiske, derfor har vi utrolig heite biler:D Hvis jeg maler taket mitt rosa, ser ud det sikkert alex:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hei hei hei, du har bLærum, også har du verket/Lommedalen.. Det er der det skjer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Jepp eller om du bare setter den BARSKE Minien på taket?:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hei hei hei, du har bLærum, også har du verket/Lommedalen.. Det er der det skjer! Så har du Stavangårårrårår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Stavanger er fin by sp vidt jeg husker fra russetiden:D Takk for at du ikke sa søte:P Skal sette den på taken når jeg kommer hjem etterpå:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Fin Audi du har! Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg