Ingrid Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hehe, eneste du har handla til bilen el? ;p stock-racer! Jepp:P Neiiii, faktisk ikke tenk:P Ultra Blue het dem, og var gule. LEEEEEEEEEEEEEEEEEER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hehe, eneste du har handla til bilen el? ;p stock-racer! Mew: fatta ikke helt setningen, er den nye den til venstre? haha.. Jeg å gjorde samme feilen så deg.. Ultra Blue het dem, og var gule. Men greia er at begge pærene er xenon men den gamle er 4000 Kelvin og den nye er 6000 Kelvin! Den gamle er gul! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Men greia er at begge pærene er xenon men den gamle er 4000 Kelvin og den nye er 6000 Kelvin! Den gamle er gul! Ahh... kjøp deg ei pære til da, så er jo alt topp! Hadde jeg gjort, dropp turen på byn imorra, og du har det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Diiiiiigg! :D Selv om jeg har sett den før da:p Nå er det heldigvis ikke bare hestekreftene som teller da:D Utsende har mye å si:) Jeg har ikke så mye hester at det gjør noe. Minien er jo BARSK da, samma hvor mye hester! Ahh... kjøp deg ei pære til da, så er jo alt topp! Hadde jeg gjort, dropp turen på byn imorra, og du har det! Koster jo ikke mer en 700 kr så:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Er bare litt over en halv bærumstier vettu alex;P Og takk:D Audien er HEIT<3:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Er bare litt over en halv bærumstier vettu alex;P Og takk:D Audien er HEIT<3:D Takk! :D"Der vi fester i en villa til over en miliard, og en kjeller er ikke kjeller, uten teak gulv og biljard............................. å lønnnigen ser ut som et telefon nummer":P hehehehe Erik og Kriss - Putt diamanter opp Nå må jeg slutte å være klyse:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 "Vi hørte på rap mens du hørte på techno og handlet med aksjer når du lekte med lego Livet er kort om du ikke har gull kort Det er der de søkkrike bor, der kontantene gror, der hvor inntektene er sykt mye større enn stor" Osv:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 "Vi hørte på rap mens du hørte på technoog handlet med aksjer når du lekte med lego Livet er kort om du ikke har gull kort Det er der de søkkrike bor, der kontantene gror, der hvor inntektene er sykt mye større enn stor" Osv:P Trur jeg faktisk er glad for at je bor her jeg bor! :P På landet! hehe.. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Vi bor også på landet, bare disser de fra de andre stedene i bærum:P Verket som duger altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ja... så var det tråden om Mews audi da... heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hehe! siste innlegget med Mews bil var på side 6 i denna tråden...tjhoho! :p men nok off-topic fra meg! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Var klar for å lese noen sider med oppdateringer på bilen til Mew her j, men det fikk j ikke sett gitt... Hehe... Stå på videre, med både bilen å kvinnfolka... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Xenonpæra blei satt i igår som sagt:P se bilde på en av de andre siden! nyeste oppdatering! må kjøpe en til da den gamle er 4000k og den nye er 6000k!! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Takk for fräsh tur med fräsh audi i går/dag:D Sorry for alle off topic postene her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 haha bare hyggelig det så ut som du koste deg!:P Takk for turen i Minien også! off topic: off!:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg