Gå til innhold

Min A4 1.8TQ

Ranger emnet

Mew

Anbefalte innlegg

Det er feil! Det er RS4 II Replica 8x19":P å ja alle selger dem, snart har jo alle de felga også, akkurat som rs4 I så jeg får vel snart finne på noe nytt! Compomotive? Volk?

Bilen er senka 55-60 mm! Det som subber er eksosanlegget, så vis du ikke vil kjøpe bilen er det helt greit! Er ikke tilsalgs heller!!:fatality:

Innerskjermen er ikke modda;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Hvite compomotive 8x17" eller 8x18" er jo ikke å si nei til da:) Spesielt til mørk bil! Noe ala Borabora hadde på sin.. Men spørs om det passer din "eksklusive" bil da, mørk med krom.. syns heller du sko gått for noe likt denne med 9x20";

17august326.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Kromfelger går ikke til hva som helst altså...

Den A8'en hadde ikke blitt bra med de hjula, hadde det ikke vært for den matte lakken og senkinga :)

Senkinga har han.. og krom blir bra med mørk bil! Hadde blitt fett, men er smak og behag. Ellers kan du jo prøve noen fra ATP.. 8,5x18"

http://shop.skn-tuning.de/shopexd.asp?id=9062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi er inne på felger...

Har dere noen meninger om hvilke felger som hadde passet bra på min bil?

Det er en 2003 A4 1,8TQ S-Line (se avatar). Skal se om jeg får lagt inn (bedre og nyere) bilde senere. Jeg har nå de gamle "RS4-felgene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Det er en 2003 A4 1,8TQ S-Line (se avatar). Skal se om jeg får lagt inn (bedre og nyere) bilde senere. Jeg har nå de gamle "RS4-felgene".

Se på A3 forumet, har jo en tråd oppe om felgvalg til Audi der.. mye bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...Mange av felgene fra ASA synes je kler A4`n din meget bra! Men en av favorittene er vel OZ Opera II, den har polert kant. Og den må væra minst 18" helst 19" eller 20"! ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...Mange av felgene fra ASA synes je kler A4`n din meget bra! Men en av favorittene er vel OZ Opera II, den har polert kant. Og den må væra minst 18" helst 19" eller 20"! ;)

Disse i 20" hadde vært fett! Men ASA er BBS sitt FirstPrice produkt som ikke tåler en dritt... å ja jeg snakker utfra egen erfaringer...

1242863-bilde1-p9170031.jpg

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider