Ullsokk Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Etter å ha sett en kamerats russebil - og hørt, med 2x Dynabel DY9712 (helt i bunn, tilbud 4stk 1500,-) blei jeg overrasket da jeg hørte prisen. Jeg vet ikke hva slags forsterker de har, men jeg sendte en mail til eltek og hørte hva slags forsterker de anbefalte, og det var en Dynabel BF1702. Hvordan tror dere dette ville blitt, med tanke på pris/ytelse, eller bør jeg gå til innkjøp av evt noe annet ? Tenkte da å bestille 4stk elementer, 2 til meg, og 2 til en kamerat. Siter BMW E36 M50 323 turbo 352whp/422wnm @ 1,5bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Pris og ytelse på Dynabel er egentlig ganske utrolig.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rindis Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Vi har 4 av disse i vår russebil drevet av en Rockford Fosgate P6002 og det spiller meget bra i forhold til prisen! Disse subbene er ganske lettdrevne så det skal gå bra å drive de med dynabel forsterkeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Ja, det er deres bil det er snakk om. Så forresten at dere hadde 4, og ikke 2 elementer som jeg trodde. Har bare sett bakfra tidligere, men så 2 til "rundt hjørnet" Siter BMW E36 M50 323 turbo 352whp/422wnm @ 1,5bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg