Radial Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 J kommer til å bytte WG, så j får et jevnt og stabilt trykk, og forhåpentligvis unngår varrierende turbotrykk... gleder jeg meg til og...lader alt fra 0,4 til 1,1 avhengi av gasspedalen(og gir da) :op Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hmmmm... skal ikke si det sikkert... men siden Eksos annlegget blir tykkere i dimm... så blir det skapt ett motrykk inne i "motoren".... For å få det vekk så må eksos delen på turboen freses opp litt.... Eg har samme problemet... Tror ikke vakum klokken har noe med det å gjør... Det måtte være i så fall kordan staget var skrudd til.... Vet om folk som har portet opp den eksos delen... da blir det bra... Bakdelen med at den ikke er portet opp er at det skaper en Vannvittig varm gang.... Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 klara kje heilt å forstå koffor ei anna wg klokke ska forandre på at turboen lade for my.. for den ska jo br opne enn kanal så eksosen kan gå uttaum turbin, å den orginale wg`n ska jo klare å opne nok! så da må d jo verra som frode740R si, at kanale æ for liten... men kan du forklare ke du mente me varmgang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 jeg tror ikke problemet er at fjæra på wastegate-aktuatorene som er problemet.. problemet er heller belgen som skal dytte den tilbake. funker ikke den, kjører du i teorien "uten" wastegate og all eksos går gjennom turbinen uansett, og du får et sinnsykt ladetrykk :) Der jeg trur jeg har feilen min.... for desto mer jeg "slakker" fjæra på min Mitsubishi-turbo, desto lavere klarer turboen å lade. Dvs, belgen min fungerer ikke! Den vil ikke strekke seg ut og åpne wastegate, det slappe fjærtrykket mitt som åpner isteden :op Lunken WG ass...hehe.. godt den skal byttes ut Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg