Gå til innhold

Bilen stopper IGJEN:D

Ranger emnet

chr1z

Anbefalte innlegg

Aa, bilen min er litt lei igjen. Trodde jeg hadde fått fiksa det da jeg skiftet bensinpumpa och den gikk ganske greit en stund. Men så skjer det igjen. Bilen har "fuska" litt, dvs at når en ligger i 90 på 5te gir så bare dævver den helt, turtallet synker med gassen i bånn, oljelampa blinker. Slik synker farta helt til du får girt i 1te og etter en liten stund så virker det igjen.

Slik fusking har skjedd et par ganger, er vel nesten som om bilen dør, men den har også bare stoppa helt for så å la seg starte igjen etter en stund.

Ettersom det har skjedd innimellom er det vanskelig å sette fingeren på noe, for den går jo "som regel greit":D

Men igår så døde bilen helt, og da fikk jeg ikke liv i den igjen heller, så måtte taue den hjem, gikk på starteren, men vil liksom ikke "starte"....(har ikke prøvd nå heller)

Den dævva engang før også, så trodde det var bensinpumpa..men virker som om det er mer feil

Det er nok olje på den, det som er skiftet er termostat,bensinpumpe,bensinfilter, fordelerlokk, pluggledninger,rotor++

Men nå blir jeg gærn!

Noen som har vært borti symptomer.

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var det du gjorde først når du trodde du hadde fått fikset den?

Skiftet bensinpumpa! hehe.. fordi den ville ikke starte, og tror den kun startet med startgass.. aja.. bytte ut hele motoren kanskje:P hehe

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider