Gå til innhold

Bilder

Ranger emnet

dinge

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er en slik her fra før jeg.jeg fant ingen hverfall.hehe

Tenkte hvis vi la ut et bilde eller to av bilene våre, så kunne det være til inspirasjon for alle her som driver med 1'er:D

om noen er uenige så kan jo moderatorene bare fjerne den!

bilde av min hvertfall. :)

einser.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått mer for old-school/krom på mine energolfer.

Her er min første bil, en 1978 LS. Denne ble bulket i november og har skadet rammevange og venter på oppretting. Denne har 1500-motor, og var den første modellen med plastfanger. Kromfangere, speil og dørhåndtak er ettermontert fra eldre golf, innvendige dørhåndtak i krom fra boble og den har fått på litt krom fra *host,kremt* høh, Ford Granada ( viskerarmer og sveiver). Huff som jeg savner den bilen, men takket være noen ilsjeler her på forumet får jeg snart tak på de delene jeg mangler og jobben kan starte...

dette ble tatt like før jeg fikk lappen, ca 14 Nov. 2004

golfenmin2.jpg

stoler.jpg

golfenmin1.jpg

Den fikk senere noen oppgraderinger, her kromspeil, nylakkerte skjermer ( gikk på skade/lakk og vurderte blank svart på bilen). Bilde tatt April/Mai 2005

foranvensre.jpg

foranhyre.jpg

Her står den sammen med einzer-prosjektet til Ekkoj, November 2005 ( få dager før den nesten var historie)

golf3943lp.jpg

Kjøpte i Februar ny einser for en billig penge, skiftet drivledd og fikk den gjennom eu-kontroll

IMG_0044.jpg

IMG_0043.jpg

Har nå fått sommerhjula fra den gamle 78`modellen over på denne, sammen med kromma fangere, speil og dørhåndtak

Bilde_207.jpg

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ekkojs gikk i raskt galopp fremover, mens din har stått på stedet hvil/tatt noen skritt bakover :D

hehe, ja desverre har det stått stille. Et par uker før jeg bulka var bilen sveist rustfri og ruta ble byttet 5 dager før kollisjonen. Hadde ikke det skjedd hadde bilen blitt lakkert før jul :(

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja desverre har det stått stille. Et par uker før jeg bulka var bilen sveist rustfri og ruta ble byttet 5 dager før kollisjonen. Hadde ikke det skjedd hadde bilen blitt lakkert før jul :(

Kjipt..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider