Gå til innhold

Mine biler, 200 20v og v8

Ranger emnet

300ZX

Anbefalte innlegg

Har sett denne IRL, og den ser minst like bra ut som på bildene. Rå bil dette her, men vet ikke helt om jeg hadde giddet å betale så mye for en 16 år gammel stasjonsvogn :op

Kommer helt an på hva du har lyst på det og liker. det er jo en orginal bil og jeg har sansen for slike biler, så jeg mener det er verdt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 475
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er noe du kan tenke på Ralliart...Siden du snakka om dårlig plass osv osv :P

http://www.2bennett.com/body_audi_200_intercooler.html

Men settet koster jo faen meg mellom 15 og 20k da:S..kan ikke stemme..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe du kan tenke på Ralliart...Siden du snakka om dårlig plass osv osv :P

Va nu ikke så inn i h.... billig da:P Men va ei smart løsning, noe å tenkte på da jeg trenger ny ic også, (kjører uten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg jo si at bilen er veldig god å kjøre :P Jeg blir å se missbruke den litt på rudkogen i helgen, har med 3 sett med hjul så skal nok få brukt opp litt gummi. Uansett, veldig forskjellig smak hos folk i forhold til hva de liker, men ihvertfal så kan ikke en 100 og en 200 sammenlignes utseende messig da 200 har litt andre former virker det som for meg, og seff andre fangere/interiør og ikke minst MOTOR! ;)

Lurer på å beholde maskineriet mitt og få på en ny spec clutch, ny turbo/grenrør, 7A/RS2 kammer, nye dyser/bensinpumpe/trykk, og tilpasse en ny FMIC. Hadde vært morro å nærme seg ca 400hk og ha clutch som klarer å holde dette. Med nytt understell så skal jeg klare å få til fine piruetter da :D

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var jaggu dyrt, Det som er i veien for at du kan lage dette selv er jo frontbjelken og den følger jo med i dette kittet ser det ut som:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg jo si at bilen er veldig god å kjøre :P Jeg blir å se missbruke den litt på rudkogen i helgen, har med 3 sett med hjul så skal nok få brukt opp litt gummi. Uansett, veldig forskjellig smak hos folk i forhold til hva de liker, men ihvertfal så kan ikke en 100 og en 200 sammenlignes utseende messig da 200 har litt andre former virker det som for meg, og seff andre fangere/interiør og ikke minst MOTOR! ;)

Lurer på å beholde maskineriet mitt og få på en ny spec clutch, ny turbo/grenrør, 7A/RS2 kammer, nye dyser/bensinpumpe/trykk, og tilpasse en ny FMIC. Hadde vært morro å nærme seg ca 400hk og ha clutch som klarer å holde dette. Med nytt understell så skal jeg klare å få til fine piruetter da :D

Hvis du ser på autodb så ligger det en 100 avant. Hvis du bytter fronten på den og bakfangern så er den HELT lik 200'n. Men så har du jo motoren da så klart. Og interiøret fikk du vel noe bedre i 200'n enn 100'n. Men så er jo liksom 200'n litt "luksusbil" også da. Har lagra bildene av 200'n din på pc min hvis det er g reit for deg:P heh...Den er bare sykt rå! Skal av gårde å se på en selv til mandag. 20v Turbo..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var jaggu dyrt, Det som er i veien for at du kan lage dette selv er jo frontbjelken og den følger jo med i dette kittet ser det ut som:)

Jess, det følger med. Men 15k for det der? JESUS det er det ikke verdt. Bare vent å se du. Jeg lager selv ;) hehe.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://video.google.com/videoplay?docid=3044850167470438352

Her er en video av Ralliart sin bil. Den ble litt fuck når jeg lasta den opp for man ser jo ikke bilen :S Men poenget var kanskje lyden, og den er her ;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider