Gå til innhold

Mine biler, 200 20v og v8

Ranger emnet

300ZX

Anbefalte innlegg

Hmmmm kanskje jeg skal høre på dere da å lakkere bare det som trengs....

Pansere må lakkeres uansett pga av steinsprut å flassing av klarlakk, men det er litt surt hvis det blir fargeforskjell da...

Mikkel: Hvorfor blir filmene så jævlig dårlige da??

De er jo forholdsvis bra filmet...:wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 475
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmmm kanskje jeg skal høre på dere da å lakkere bare det som trengs....

Pansere må lakkeres uansett pga av steinsprut å flassing av klarlakk, men det er litt surt hvis det blir fargeforskjell da...

Mikkel: Hvorfor blir filmene så jævlig dårlige da??

De er jo forholdsvis bra filmet...:wonder

Kvaliteten på filmer som blir lagt ut på google.com og f.eks photobucket blir såpass dårlig kvalitet desverre. For å få like bra kvalitet som når den er filmet så må man vel legge den ut på en server elns? HVertfall en annen måte, filmene fra driftfun som kommer ut her er jo meget bra. Vet ikke åssen dem gjør det men! ;)

Nå skal je høre lydklippet av bilen din 10 ganger så jeg våkner skikkelig! :pray

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh skiheis :P

Men du. Hvor mange lys har du bakpå bilen, altså pærer som lyser når du kjører? en på hver side? Ser ut som du kan koble på fler så du får 3 stk på hver side. Ser mye pengere ut på den brede bilen :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh skiheis :P

Men du. Hvor mange lys har du bakpå bilen, altså pærer som lyser når du kjører? en på hver side? Ser ut som du kan koble på fler så du får 3 stk på hver side. Ser mye pengere ut på den brede bilen :)

Hmmm.. Lurer på at jeg har to som lyser, er ikke helt sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider