Gå til innhold

Mine biler, 200 20v og v8

Ranger emnet

300ZX

Anbefalte innlegg

• Svar 475
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Så jeg ikke deg og bilen på gatebilfestivalen i Surnadalen, tro? Så ut som bakdekka dine tar borti ettellerannet vertfall.. :D Jeg så deg for seint, hadde jeg sett deg tidligere skulle jeg kjørt inn og parkert ved siden av deg :D

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg ikke deg og bilen på gatebilfestivalen i Surnadalen, tro? Så ut som bakdekka dine tar borti ettellerannet vertfall.. :D Jeg så deg for seint, hadde jeg sett deg tidligere skulle jeg kjørt inn og parkert ved siden av deg :D

Jeg var på gatebilfestivalen i Surnadal ja, Bakdekka tar ikke borti til vanlig, men med litt hard kjøring på de møkkaveiene fra Trondheim til surnadal var det litt subbing jah:) Du skulle stilt deg ved siden av meg ja, er som regel alene om å ha en slik bil på treff, litt artigere når det er flere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo ikke helt like, da.. *fnis*

Men jo, 44-karosseriet er lite å se til på slikt, vertfall noen fine eksemplarer..

Jeg vet jo ikke om min og din er de beste eksemplene, men de skjemmer ikke ut klassen vertfall, tror jeg.. :)

Sjekk forresten bildene av bilen min, ny tråd i gårkveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på gatebilfestivalen i Surnadal ja, Bakdekka tar ikke borti til vanlig, men med litt hard kjøring på de møkkaveiene fra Trondheim til surnadal var det litt subbing jah:)

Hehe, om de subber pga veiene utover der, så har du for myke støtdempere.. :D Jeg subba ikke, og jeg lekte da ikke transportetappe selv heller.. :D GPS'n min viste 244km/t på ene strekka der.. :phatyo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justerbart, som i gule koni da, eller? Det har jeg fått tak i vertfall, men jeg fikk ikke _lov_ av han som solgte meg de å justere de på det hardeste.. Han sier bilen er så tung at han vil da blåse fôringene i første major hump i veien.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kostet dette? Var det hemmelig det..? :D og lagde de alt nytt fra grenrør og bakover, med lyddemper(e)?

Vurderer å bare fjerne bakerste lydpotta jeg, og legge 3" ut på begge sider med noen fine endestusser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider