Gå til innhold

Mine biler, 200 20v og v8

Ranger emnet

300ZX

Anbefalte innlegg

• Svar 475
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Det der blir helt konge Ralliart! Hvordan er best å pusse noe slikt? Starte med grovt sandpapir og gå over på finere etterhvert? Og tilslutt bruke maskin med børste og poleringsmiddel? Skar gjøre noe lignende på toppdekselet mitt serru.

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der blir helt konge Ralliart! Hvordan er best å pusse noe slikt? Starte med grovt sandpapir og gå over på finere etterhvert? Og tilslutt bruke maskin med børste og poleringsmiddel? Skar gjøre noe lignende på toppdekselet mitt serru.

Tror det kan bli bra ja:) Begynner med 320 papir jeg, så 600, 800 og 1200.

Polerer med Autosol til slutt. Er ikke så mye jobb på toppdekslet dtt som er Blikk (?). Innsug og toppdeksel på motoren min er støpegods, så det er litt mere jobb med:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli bra ja:) Begynner med 320 papir jeg, så 600, 800 og 1200.

Polerer med Autosol til slutt. Er ikke så mye jobb på toppdekslet dtt som er Blikk (?). Innsug og toppdeksel på motoren min er støpegods, så det er litt mere jobb med:(

Det er jeg litt usikker på hva toppdekselet mitt er lagd av faktisk. Men sjekker du tråden min under audi 90 så ser du det. Blir mere jobb på din ja, men så har du litt grommere motor så det er vel verdt slitet tenker je! Bare tenk på å fint det blir da du er ferdig! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg litt usikker på hva toppdekselet mitt er lagd av faktisk. Men sjekker du tråden min under audi 90 så ser du det. Blir mere jobb på din ja, men så har du litt grommere motor så det er vel verdt slitet tenker je! Bare tenk på å fint det blir da du er ferdig! :)

Ditt er bare vanlig blekk/stål. Så du kan gjøre det samme som Simon gjør. Jeg lakkerte mitt på min bil (90'n).

Simon, det ble porr da..Meg å vil :D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å ta med seg en bøtte vann og litt sandpapir å gå ut i garasjen det:)

Har gitt opp å gjøre dette for hånd nå, så jeg må gå til innkjøp av sandpapir til luftverktøyet tror jeg, da blir det fart i sakene:)

Lønner det seg for meg å bruke vannsliping også? Eller droppe vannet og bare bruke sandpapir? :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du orginale fjærer liggande?

so du kunna målt høgda på dei,

der skulle fylle med org fjærer når eg kjøpte bilen, men dei som fylte med er no lavere en det so sto på bilen, og det skulle være senkesett

Har kun det orginale sports understellet som står på bilen jeg.

Går vel an å ringe til møller å spørre da, de har sikkert måla på orginalfjærene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider