Gå til innhold

Mine biler, 200 20v og v8

Ranger emnet

300ZX

Anbefalte innlegg

• Svar 475
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo, bakskjermene og hjulbuene der ser jeg stor forskjell på, og fangerne og fronten er jo noe _alle_ burde se..

Men selve hjulbuen på framskjermene ser liksom nesten like ut, dette må vi sammenligne på søndag ralliart.. :D For du kommer du også? sant?

Jeg ser forresten at sommerfelgene dine kler bilen din litt bedre, med tanke på fargen tenker jeg. Denne lyse aluminiumen bryter litt for mye, mens sommerhjula dine har en farge som glir i ett med bilen bedre, syns _JEG_.. :)

Med sort bil tror jeg det er annerledes, har aldri prøvd med slike du har på sommerdekka.. Hmmm, skal vi prøvemontere de bare på faen en gang? Vært artig å sett :D

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sourte bare om hjulbuer fremme altså:)

Resten av bilen er vi klar over ikke er likens:op:

Vet det:) Men måtte bare. Fremskjermene er ikke like nei.

Faen så ikke bildet av vinterhjula før nå..ble dritt rått da..men ser at 18" er litt for smått :P

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det endringer i planene eller? ;)

edit: føler jeg må ha msnadressen din. legg meg til da; danielhansen87@hotmail.com

Ble litt endring i planene her ja, er litt for gøy å kjøre med på vinteren til å bare la den stå. Har kjøper på patrolen å nå så da må jeg bruke den.

Du er lagt til på msn forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, bakskjermene og hjulbuene der ser jeg stor forskjell på, og fangerne og fronten er jo noe _alle_ burde se..

Men selve hjulbuen på framskjermene ser liksom nesten like ut, dette må vi sammenligne på søndag ralliart.. :D For du kommer du også? sant?

Jeg ser forresten at sommerfelgene dine kler bilen din litt bedre, med tanke på fargen tenker jeg. Denne lyse aluminiumen bryter litt for mye, mens sommerhjula dine har en farge som glir i ett med bilen bedre, syns _JEG_.. :)

Med sort bil tror jeg det er annerledes, har aldri prøvd med slike du har på sommerdekka.. Hmmm, skal vi prøvemontere de bare på faen en gang? Vært artig å sett :D

Skal prøve å komme på søndag hvertfall. Var vell snakk om et clutch skift eller to i helga, så får se hva jeg rekker. Må sette samme bilen eventuelt å da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider