300ZX Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Nais det, gulesider!! :DSkal bestille kit jeg og, men jeg må ha så mange(3 kit), så venter til jeg får råd til å bestille alle på en gang. Gleder meg til å se bilen din med dette, for å se hvordan lyset blir :) Gulesider du gitt:blunk: Må bestille et sett til langlysa mine jeg å etter hvert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Tok et par bilder med skikkelig kamera i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Skumle typer altså.. Jeg tør ikke tenke på 20" nesten, får ikke sove jeg nå.. Men du må justere prisen litt, tror du ikke? ;) *fnis* huske jeg har gode avtaler hos konkurrenten.. ;) Neida!! Overkommelig pris det der, må ta det ei helg så vi får testa.. Kan vi ta slikt i forbindelse med et lokallagstreff? Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Skumle typer altså.. Jeg tør ikke tenke på 20" nesten, får ikke sove jeg nå..Men du må justere prisen litt, tror du ikke? ;) *fnis* huske jeg har gode avtaler hos konkurrenten.. ;) Neida!! Overkommelig pris det der, må ta det ei helg så vi får testa.. Kan vi ta slikt i forbindelse med et lokallagstreff? Kan godt ta det en søndag når du har tid ja, det er ikke noe problem:blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Sinnsykt strøken bil du har! Er det H4 BiXenon du har? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Sinnsykt strøken bil du har! Er det H4 BiXenon du har? Takk for det:) Er H4 ja men vanlig xenon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Hvorfor ikke BiXenon, simon? Du og har vel langlys i de lysa der? Jeg tror vertfall jeg har det.. Men ble litt usikker nå.. Så jeg har tenkt å bestille meg BiXenon, og to stk H3 Xenon-kit til langlys og tåkelys. Tror det blir bra :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Hvorfor ikke BiXenon, simon? Du og har vel langlys i de lysa der?Jeg tror vertfall jeg har det.. Men ble litt usikker nå.. Så jeg har tenkt å bestille meg BiXenon, og to stk H3 Xenon-kit til langlys og tåkelys. Tror det blir bra :) Ja jeg skulle hatt Bixenon, men den dagen jeg skulle ha xenon hadde kun dette settet (jeg er utolmodig å gidder ikke vente på ting) Så lenge jeg får tak i et H3 sett til langlysa mine så blir dette bra det:) Langlys sessongen er vell snart over så det blir ikke før til høsten uansett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Sant det, så jeg tror jeg venter til høsten med alt jeg.. :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Hadde vært kult å sett hvordan Xenon'n ble når du er ute å kjører... Lysa mine er gjort om di også så lyser heftig bra :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 brukte du samme sikringane , å rele . eller bytta du ut å la opp nyt? Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 brukte du samme sikringane , å rele . eller bytta du ut å la opp nyt? Bruker samme sikringa ja, men det er lagt opp rele til hovedlysa før jeg fikk bilen. Er vell fire rele stripset oppunder plata under dashen min. Eneste minuset med dette er at jeg får opp feilmelding i dashbordet om at det er en åære som har gått da disse trekker indre strøm enn de orginale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Det ble faenmeg fresht!!!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Det ble faenmeg fresht!!!!:) Det ble veldig bra faktisk, ser det ikke så bra på bildene men:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Dette blir høy prioritet på lista mi også nå. Bare vente til de får inn de nye setta med H4 BiXenon på sjappa :D Godt lys er et must når Quattro'n rattes i sitt rette element. (snøkledde skogsveier i mørket, gjerne med god stigning ;) ) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg