Gå til innhold

Mine biler, 200 20v og v8

Ranger emnet

300ZX

Anbefalte innlegg

Nais det, gulesider!! :D

Skal bestille kit jeg og, men jeg må ha så mange(3 kit), så venter til jeg får råd til å bestille alle på en gang. Gleder meg til å se bilen din med dette, for å se hvordan lyset blir :)

Gulesider du gitt:blunk:

Må bestille et sett til langlysa mine jeg å etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 475
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skumle typer altså.. Jeg tør ikke tenke på 20" nesten, får ikke sove jeg nå..

Men du må justere prisen litt, tror du ikke? ;) *fnis* huske jeg har gode avtaler hos konkurrenten.. ;) Neida!! Overkommelig pris det der, må ta det ei helg så vi får testa.. Kan vi ta slikt i forbindelse med et lokallagstreff?

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skumle typer altså.. Jeg tør ikke tenke på 20" nesten, får ikke sove jeg nå..

Men du må justere prisen litt, tror du ikke? ;) *fnis* huske jeg har gode avtaler hos konkurrenten.. ;) Neida!! Overkommelig pris det der, må ta det ei helg så vi får testa.. Kan vi ta slikt i forbindelse med et lokallagstreff?

Kan godt ta det en søndag når du har tid ja, det er ikke noe problem:blunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke BiXenon, simon? Du og har vel langlys i de lysa der?

Jeg tror vertfall jeg har det.. Men ble litt usikker nå.. Så jeg har tenkt å bestille meg BiXenon, og to stk H3 Xenon-kit til langlys og tåkelys. Tror det blir bra :)

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke BiXenon, simon? Du og har vel langlys i de lysa der?

Jeg tror vertfall jeg har det.. Men ble litt usikker nå.. Så jeg har tenkt å bestille meg BiXenon, og to stk H3 Xenon-kit til langlys og tåkelys. Tror det blir bra :)

Ja jeg skulle hatt Bixenon, men den dagen jeg skulle ha xenon hadde kun dette settet (jeg er utolmodig å gidder ikke vente på ting)

Så lenge jeg får tak i et H3 sett til langlysa mine så blir dette bra det:)

Langlys sessongen er vell snart over så det blir ikke før til høsten uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte du samme sikringane , å rele . eller bytta du ut å la opp nyt?

Bruker samme sikringa ja, men det er lagt opp rele til hovedlysa før jeg fikk bilen. Er vell fire rele stripset oppunder plata under dashen min. Eneste minuset med dette er at jeg får opp feilmelding i dashbordet om at det er en åære som har gått da disse trekker indre strøm enn de orginale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir høy prioritet på lista mi også nå. Bare vente til de får inn de nye setta med H4 BiXenon på sjappa :D

Godt lys er et must når Quattro'n rattes i sitt rette element. (snøkledde skogsveier i mørket, gjerne med god stigning ;) )

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider