Gå til innhold

Mine biler, 200 20v og v8

Ranger emnet

300ZX

Anbefalte innlegg

• Svar 475
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ble jo pent =)

Ser etter 200 turbo quattro selv nå....Men du skal ikke bytte til hvite instrumenter dA? Det er ganske stilig i og med at du har det "lange" instrumentpanelet.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jo pent =)

Ser etter 200 turbo quattro selv nå....Men du skal ikke bytte til hvite instrumenter dA? Det er ganske stilig i og med at du har det "lange" instrumentpanelet.

Du ser etter en 20V håper jeg?:) Lurer på å montere chrome ringer i instrumentet da, men vi får se. Hvis jeg skal ha hvite skiver så blir det med blått lys samtidig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei tøft inni nå :D

Må ta flere bilder av bilen å legge ut da. Ta noen bilder bak da, må se litt bedre åssen det er med V8 lys. Er samme farge på min, så da hadde jeg sett åssen det blir med røde lykter. Vurderer det på min..

Er det god plass i hjulbua med 19" egentlig?

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei tøft inni nå :D

Må ta flere bilder av bilen å legge ut da. Ta noen bilder bak da, må se litt bedre åssen det er med V8 lys. Er samme farge på min, så da hadde jeg sett åssen det blir med røde lykter. Vurderer det på min..

Er det god plass i hjulbua med 19" egentlig?

Kan ta å knipse noen bilder senere i dag når jeg er ferdig å polere.

Det er greit med plass med 19" ere ja, skal ha enda bredere neste år tenkte jeg:) skal få dreid meg noen spacere nå for å få fremhjulene lenger ut.

Ca 1cm er nok tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:w00t Hvor fikk du tak i det listeverket der hen?? Var jo en del bedre enn dettan tregreiene.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser etter en 20V håper jeg?:) Lurer på å montere chrome ringer i instrumentet da, men vi får se. Hvis jeg skal ha hvite skiver så blir det med blått lys samtidig:)

20v er litt for dyrt for meg. Skal selge 90'en og få tak i noe med 4x4 til vintern, og sikler på 200 turbo quattro. Har funnet en 10v, men er litt å gjøre på den bare. Man får se.

Chromeringer på instrumentene ser litt kult utpå de der..ligger et bilde av en på Custom Auto Craft siden. Hvite instrumenter er helt sjef siden du har det "lange" instrumentpanelet.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:w00t Hvor fikk du tak i det listeverket der hen?? Var jo en del bedre enn dettan tregreiene.

LIstverket er tatt fra en 1988 mod 100 quattro.

Det var lakkert svart, men med litt tålmodighet og et sandpapir går alt:)

Er ikke helt færdig med det enda da men, trenger litt mere pussing få å få "børstet stål" utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LIstverket er tatt fra en 1988 mod 100 quattro.

Det var lakkert svart, men med litt tålmodighet og et sandpapir går alt:)

Er ikke helt færdig med det enda da men, trenger litt mere pussing få å få "børstet stål" utseende.

Men åssen kan listverket fra en 100 passe over på en 200? Vil tru at 200`n trengte lengre/breiere lister? ;)

Fått tatt noen flere bilder av bilen enda a? hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider