Gå til innhold

Mine biler, 200 20v og v8

Ranger emnet

300ZX

Anbefalte innlegg

Men åssen kan listverket fra en 100 passe over på en 200? Vil tru at 200`n trengte lengre/breiere lister? ;)

Fått tatt noen flere bilder av bilen enda a? hehe

Listverket er akkurat det samme faktisk, er kun på V8 det ikke er helt likedan.

Bildene kommer de shø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 475
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn, da er det blitt litt nye bilder.....

Noen som har noen forbedrings forslag???:)

SANY0033.jpg

SANY0034.jpg

SANY0031.jpg

SANY0032.jpg

Rått!! :D

Har noen forbedrings forslag til deg: Hvite sideblinklys. Leppe av noe slag under frontfangeren. Fjerne antenna bak :P Tone rutene litt kanskje.

Men bilen er fin som der er å den da.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått!! :D

Har noen forbedrings forslag til deg: Hvite sideblinklys. Leppe av noe slag under frontfangeren. Fjerne antenna bak :P Tone rutene litt kanskje.

Men bilen er fin som der er å den da.

Antenna skal bort ja, men det blir ikke før i vinter da den skal lakkerest. Det er en gammel mobilantenne eller noe tror jeg, radioantenna er jo innebygd i bakruta. Tone rutene var kanskje ikke så dumt, er egentlig ikke noen stor fan av sotede ruter da men:) Frontleppe??? Har du et forslag? Har tenkt litt på V8front da, men tror den må modifiseres litt for å passe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontleppe??? Har du et forslag? Har tenkt litt på V8front da, men tror den må modifiseres litt for å passe..

V8 fronten må sikkert modifiseres tenker jeg. Veit ikke om leppe fra A100 passer, men det kan sikkert tilpasses. Eller om du lager form av noe slag, så kan du jo lage slik leppe selv. ;)

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V8 fronten må sikkert modifiseres tenker jeg. Veit ikke om leppe fra A100 passer, men det kan sikkert tilpasses. Eller om du lager form av noe slag, så kan du jo lage slik leppe selv. ;)

Ja vi får se. Egentlig liker jeg den slik den er, trenger et senkesett og spacere foran da i første omgang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv lyst på en Audi V8, men det blir en motor som bruker for mye bensin. Tror du det er mye arbeid å modifisere en 200 til å se ut som en V8?

Det er en del arbeid å få en 200 til å se ut som en V8. Vil ikke tro V8 deler er lette å få tak i. Men man må bytte panser,skjermer. bakdører grunnet at hjulbuene bak går sammen med døra. fangere, og lykter ++

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men åssen kan listverket fra en 100 passe over på en 200? Vil tru at 200`n trengte lengre/breiere lister? ;)

Fått tatt noen flere bilder av bilen enda a? hehe

Det er da samme dashbordet i begge to ?? Etter hva jeg har sett..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt teit og OT men hvor får man tak i 200front?

Det hender at det ligger slike fronter til salgs på audi-forumet.

Men du må nesten regne med å kjøpe listverk og de siderefleksene på lyktene nye, for det er vanskelig å få tak i brukte som det ikke er skade på.

Den kromlista i front koster vell en tusenlapp, de sidelyktene ca 600 pr stykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider