Gå til innhold

Mtx forsterkere og sub selges (dig.monoblokk bla.)

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Ja, dersom dere er enige om å kjøpe det "sammen" så er det jo en grei deal det, skal sjekke statusen på pioneer frontsettet i morgen.. Og angående Sub så er det usannsynelig greit om den hentes ja ettersom den veier relativt mye.

Kommer tilbake med mer i morgen

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eventuelt du sende pm til meg med noe form for kontakt informasjon email/mob nummer

Bare send meg emailen din(evt msn) og tlf nr på pm så tar jeg kontakt etter jobb i morgen

Btw. Pref. forhåndsbetaling grunnet dårlig erfaring med bilforumets brukere tidligere. Ikke det at jeg dømmer folk men har som sagt sendt en del stereo i oppkrav som ikke har blitt avhentet.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende feil oppstod når denne meldingen ble lagt inn:

$user[username] har overskredet det maksimale antall private meldinger som kan lagres, og kan derfor ikke motta flere meldinger, før disse blir slettet.

med andre ord, jeg kan ikke sende privat melding til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende feil oppstod når denne meldingen ble lagt inn:

$user[username] har overskredet det maksimale antall private meldinger som kan lagres, og kan derfor ikke motta flere meldinger, før disse blir slettet.

med andre ord, jeg kan ikke sende privat melding til deg.

Jaha, hm, hadde bare 20 i mailboksen min så skal jo være plass men har slettet en del nå da.. Prøv igjen, om ikke så sender jeg deg en pm før jeg går på jobb i morgen..

Og zombiedick: Gjerne send meg kontakt info du og

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider