Birkelund Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Er det noen som kan gi meg tips på hvordan ta av frontfangeren på min golf4? Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 tokk av min for 2 dager siden...det er 3-4 skruer pr hjulbue,så er det 3-4 skruer ved grillen,også må du DRA ut de lufterillene nederst i fangeren på høyre og venstre siden..sitter som faen men er bare å DRA,der er det 2 skruer..da skal fangeren bare være å ta av=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 dra de rett ut med henda bare? uten å gjøre noe på baksiden? Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Prøv å klem de litt sammen mens du drar de utover... de luftegreiene på sidene sitter hardt som f, men er bare å dra til... Har tatt av/på fronten min en haug med ganger siste dagene, om du trenger hjelp og er i området rundt Lillestrøm så kan jeg alltids vise deg hvordan du får den av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 dra til du ser mann` i grøffta...og da kan du dra litt til...brukte en flat skrutrekker oxo jeg...de gir etter en gang ser du=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Prøv å klem de litt sammen mens du drar de utover... de luftegreiene på sidene sitter hardt som f, men er bare å dra til... Har tatt av/på fronten min en haug med ganger siste dagene, om du trenger hjelp og er i området rundt Lillestrøm så kan jeg alltids vise deg hvordan du får den av... Takk for gode tips, får se om jeg får det til ellers skal jeg ta kontakt. er jo i lillestrøm rett som det er jeg. ikke lange stubben fra eidsvoll Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ligger vel 2 tråder om dette.. søk litt Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Takk for gode tips, får se om jeg får det til ellers skal jeg ta kontakt. er jo i lillestrøm rett som det er jeg. ikke lange stubben fra eidsvoll Eller så er jeg på Jessheim ;) Hvis du titter på de svarte dekslene, så går det to linjer innover.. Klem på de, så klemmer du ned klipsen som holder den fast.. Evt, ta kontakt.. 91614241.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg