Gå til innhold

Hva er poenget med filterflytteren?

Ranger emnet


volvo-r-sport

Anbefalte innlegg

Hoj!

Var oppe i vekstedet og skrudde i stad, har en FT motor med filterflytter og termostat/oljekjøler på. Men så er det ikke plass til filteret pga JTn.

Men er det egentlig noe poeng å ha flytteren der?

Hvis jeg tar å lager ett nytt rør til olja som går inn på turboen så kan jeg jo ha filteret rett på blokka..

Noen som har gjort dette eller har noe lurt å si?? hehe..

 

Terje: Nei jeg skal ikke ha filterflytter fra pedersen...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løste det i dag.. Problemet var jo at eksosen tok i filteret... Men FTn min er fra en 740, så det var uttak til oljekjøler og termostat på den. Men skrudde bare av termostatdelen, skrudde ut bolten i filterflytteren og døtta den inn i blokka.. Så nå passa det fint. Måtte lage ett nytt rør for olja til turboen da.

Men nå ble det krem.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår