Gå til innhold

Snapshot på Karl Johan igår

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

hehe. kunne davel fått på litt MERE lys davel:)

anyway. er det siste dere ser til det panseret og den frontfangeren der.....

smalt nettop med en jævla drosje faen som bestemte seg for å brå bremse.....! jævla homo.. gikk utover høyre lykt, panser og fanger hos meg. noen skrammer på lakken hos han.....! jævla jøde homo.... kommer bilder....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

smalt nettop med en jævla drosje faen som bestemte seg for å brå bremse.....! jævla homo.. gikk utover høyre lykt, panser og fanger hos meg. noen skrammer på lakken hos han.....! jævla jøde homo.... kommer bilder....

Surt:(

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Surt:(

jau.. kappkjøring med drosjer som kjører på rødt er vel ikke det smarteste å legge seg 20cm opp i rumpa når du kjører 90km/t i tr.heims veien......heldigvis fikk jeg brukt brekk og vanlig brems og gikk derimot mest skade utover min. ganske så minimale.. med tanke på at rally lysa lever og feste på høyre side av fangeren er brukket av. menmen. nå blir dte i det minste en WRC fanger som passer kjerra mi.... gikk egentlig lei denne mk6 fangeren. den passer ikke overens med verken panser eller kjørelysa mine....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Jøde og homo! Ikke rart det smeller da gitt......

Men ehhhhhhh syntes jeg hørte noe om at du skulle kjøre pent når du fikk igjen lappen jeg...................

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt det rdl. Men hvordan blir det med forsikring og sånn da?

Når du ligger så nære han tenkte jeg..

Så deg forresten på skolen min på tirsda'n. Bilen så fin ut den (bortsett fra at du ikke hadde noe netting der hvor det var ford merke foran.. syntes det burde være der (jeg) ;))

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

jau.. kappkjøring med drosjer som kjører på rødt er vel ikke det smarteste å legge seg 20cm opp i rumpa når du kjører 90km/t i tr.heims veien......heldigvis fikk jeg brukt brekk og vanlig brems og gikk derimot mest skade utover min. ganske så minimale.. med tanke på at rally lysa lever og feste på høyre side av fangeren er brukket av. menmen. nå blir dte i det minste en WRC fanger som passer kjerra mi.... gikk egentlig lei denne mk6 fangeren. den passer ikke overens med verken panser eller kjørelysa mine....

Ja, det er nå du skulle hatt bedre bakbremser, så hadde du stanset i tide.

Neida, jeg bare tuller.

Men synd er det at du skulle ødelegge den fine bilen din, spesielt nå som det er sommer og gode greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forsjell på å bulkke en bil fordi du ligger 20cm fra han og kondomere bilen vettu!:...

samma faen. hade lyst på ny front fanger anyway. denne subba i ALT!...... men syns jævla synd på at tuppen på panseret måtte berøre fangeren hans så den ble litt bøyd innover. panseret er nå ubrukelig.... jaja.. får bare bygge en ny en da !

kjøre pent etter at jeg fikk lappen. joda.... men vanskelig det når du møter på en del idioter som TROR det er en cossi og da vil presse pedalen. og ENNÅ ikke klarer å dra fra en jævla 1.8L.... det er jo totally lættis....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei den funker forsåvidt greit.- har drat fra en DEL biler nå med denne. og bilen er ennå å nødprogrammet. skal chipes til uka så den får omprogramert hele jævla systemet nå. da blrid en en smule sprekere...... + 7 hk sterkere....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider