Gå til innhold

Snapshot på Karl Johan igår

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

joa. men den gjelder ikke under et kappløp?`..... væffal ikke når taxi fører gir totalt faen i rødelys på veien og dundrer forbi. men dette var planlagt.. han var så bestemt på å stoppe og lage noe faen. for RETT etter at det smalt tokk det han underkant av 2sec før han var ute av bilen med skademelding....!

så han skla jeg selv anmelde for grisekjøring om ikke han blir med på å dele skadene.. hver pers, fixxer sin egen bil!..

etter det jeg har fått høre av en advokat så er det ikke min feil etter som han bråbremset uten grunn...... men at jeg lå litt tett i rumpa på han vet ikke advokaten:) menmen.. det hakke taxi hora heller bevis på:) så iiiiii dont give a fuck!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

joa. men den gjelder ikke under et kappløp?`..... væffal ikke når taxi fører gir totalt faen i rødelys på veien og dundrer forbi. men dette var planlagt.. han var så bestemt på å stoppe og lage noe faen. for RETT etter at det smalt tokk det han underkant av 2sec før han var ute av bilen med skademelding....!

så han skla jeg selv anmelde for grisekjøring om ikke han blir med på å dele skadene.. hver pers, fixxer sin egen bil!..

etter det jeg har fått høre av en advokat så er det ikke min feil etter som han bråbremset uten grunn...... men at jeg lå litt tett i rumpa på han vet ikke advokaten:) menmen.. det hakke taxi hora heller bevis på:) så iiiiii dont give a fuck!

Men du har stoppeplikter for biler foran deg, og du har ikke bevis på at det var uaktsom bremsing (og det var du som lå alt for nærme) så han gir nok også ganske så faen....

Men kjørte ikke du også på rødt lys?

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, den bilen der har 130hk!

han bremset med vilje! og det vet han oig jeg jævli godt! jeg kjørte ike på rødt nei men det gjorde han. faktisk så passerte det en bil på tvers halv annet sekund etter at han kjørte forbi!

den taxien var KUN ute etter at jeg skulle rette opp de tidligere bulkene han har! og det skal han faen meg få drømme vidre om!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

KUN ute etter at jeg skulle rette opp de tidligere bulkene han har! og det skal han faen meg få drømme vidre om!

Tror ikke du kommer langt så lenge han ikke innrømmer at han bremset med vilje. Og like fullt har bilen bak ansvaret. Det kan jo hende han bremset for et ekorn eller noe slikt?

Tror desverre at du kan se langt etter et resultat i din favør.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider