MaxHarry Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jeg beklager på forhånd om noen har spurt om dette før, men er det noen her med erfaring om stylingkit som t-red på vinterføre? Vil ikke det gå skikkerlig dritt om man kjører på litt snø? Fortell også om bilen er senka eller ikke plz Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 t-red er nok ikke noe bra på vinterføre.. tåler vel ikke så mye.. men hvorfor spørre om d nå,når d er vår? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Fordi vår + sommer + høst alikevel bare rundt regnet er en 4-5 måneder her i landet? (LITT overdrevet, ja jeg vet...) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Jeg kjørte hele vinter med full t-red styling. Det gikk forholdsvis bra, men fangern trenger litt sparkling og lakk etter å fått seg et par merker fra isklumber som har vært gjemt i snøen osv. Har flere ganger også vært uheldig med skrensene mine og vært borti snøskarven uten at fangeren har fått til helvette av den grunn. Men har fått 2 sprekker på ca. 4-5cm hver på hver sin side som skal lappes nå på våren :) vises såvidt på bildet her: se bort fra hvor utrolig skitten bilen er på det bildet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Jeg beklager på forhånd om noen har spurt om dette før, men er det noen her med erfaring om stylingkit som t-red på vinterføre?Vil ikke det gå skikkerlig dritt om man kjører på litt snø? Fortell også om bilen er senka eller ikke plz Kommer vel helt ann på hvordan sjåføren kjører det... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hvis du bor midt i en by så kan du sikkert kjøre med styling på vintern.. hvis du bor oppå fjelle/uti skogen/nedi sumpen/utpå lande (som meg:pimp ) så kan du egentli drite i all slags styling om vintern.. arti å skru fast addonkit nesten hver jævla dag? ehhhh nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 jaok takker for svar, velger å bare ha volvo'n original siden jeg bor i asker & bærum og kjører stort sett overalt Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Asker/bærum kan du nok sette på styling uten at det skal gå no serlig galt. Altså.. om du ligger bredt i hver eneste sving (noe som ALDRI kunne falt meg inn :D ) så har du nok noen sprekker i plasten etter en vinter! :) men hvis du kjører for å beholde plasten pen så skal det gå ganske bra! Et annet alternativ, som nok er mye mer brukt, er å skru av plasten når vinter'n nærmer seg! Kan da umulig ta så lang tid!? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg