GGGolf Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Eg lurer på om noken som har prøvd dessa og om det er noke vits å satse på... står på sida at dei røra kan erstatte eksisterende lyddemper:s..... e ikkje de litt "dristig" å bytte ut lyddemper med helt vanlige rør?? de blri vel eit HELVETTES bråk!!!! men tenker som så at når det koster 750,- er no berre å gå ned på ein jernvarehandlar, han ha alltids noke restar liggande utanfor, og han bøyer dei for deg og!!!! så godt som gratis!!!! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Angående lyddemper, så er vel tanken de lyddemperne som er under bilen vil jeg tro. Ikke endepotta.. Spar heller litt penger, og kjp Simons for 3100,- på bilxtra eller 2400,- på xtremecar.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jo rørene erstatter lyddempre. Min erfaring er at lyden blir helt grei, men ikke noe mer. Men for guds skyld ikke spar til simons, da må du bytte alt etter 1 år. Dra helle på svendsen ekos og be de mekke et effekt anlegg etter ønske. Det skal jeg gjøre, lei av custom ting som ikke passer 100 % og som bare skrangler Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 jeg har disse, og min erfaring er: dem holder godt, ikke rustet opp enda (brukt myyye i snart 3 år)! blir jo selvfølgelig lyd,men her spiller den bakerste potten stor rolle,har prøvd med 2 forskjellige og resultatet er at det bråket mye mer med den jeg har nå (begge bakpottene var av samme merke) gir skikkelig bobling i eksosen når du henger på turtallet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 jeg har disse, og min erfaring er:gir skikkelig bobling i eksosen når du henger på turtallet... Og i kombinasjon med forgasser motor som gir for mye bensin = Stikkflammer ;) Hadde dette på golfen, det er grise kult i starten, men så begynner det å bråke no så jævlig, spesielt hvis man har en "lydpotte" bakerst (DTM) ;) endte med at jeg dro til svendsen eksos å ba dem montere midtre lyddemper Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Har sånne på 16v min. Kjempe fornøyd. Løp å kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Har et Simmons-effektanlegg på min nå.. Vil jeg merke stor effekt i lyd om jeg bytter ut fremste og midtre lyddemper med rør, evt bare midtre..? Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 er god lyd.. har selv!! bremse på gira! ;) bappbappbappbapp! :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 TØft!!!!!!! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 TØft!!!!!!! Var det ett utbrudd, eller ett forsøk på å heve score? :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hehe........ de va eigentlig for å ve helt ærlig å få folk til å sjå på denne tråden igjen fordi ingen har svart på spørsmålet vwpower har skrive. Sjå opp!!!! så det=))) ellers så har eg eit merkelig med problem med bilen...... NULL gnist!!! det er ikkje pluggene, ledningene fordeler tenningsmodul eller coil, og coilen får spenning fram!!! faen...... sjønna ikkje dette!! har prøv alt.. bytta dela fra en bil som virke!!! er det ein slags hovedsikring på GOlfene som eg ikkje veit om?? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Dumt spørsmål, men er det bensin på tanken, og står tenninga på? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg