Gå til innhold

Effektrørsett fra autospar??!!!!!!!!??

Ranger emnet

GGGolf

Anbefalte innlegg

Eg lurer på om noken som har prøvd dessa og om det er noke vits å satse på... står på sida at dei røra kan erstatte eksisterende lyddemper:s..... e ikkje de litt "dristig" å bytte ut lyddemper med helt vanlige rør?? de blri vel eit HELVETTES bråk!!!!

men tenker som så at når det koster 750,- er no berre å gå ned på ein jernvarehandlar, han ha alltids noke restar liggande utanfor, og han bøyer dei for deg og!!!! så godt som gratis!!!!

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo rørene erstatter lyddempre. Min erfaring er at lyden blir helt grei, men ikke noe mer. Men for guds skyld ikke spar til simons, da må du bytte alt etter 1 år. Dra helle på svendsen ekos og be de mekke et effekt anlegg etter ønske. Det skal jeg gjøre, lei av custom ting som ikke passer 100 % og som bare skrangler

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har disse, og min erfaring er:

dem holder godt, ikke rustet opp enda (brukt myyye i snart 3 år)!

blir jo selvfølgelig lyd,men her spiller den bakerste potten stor rolle,har prøvd med 2 forskjellige og resultatet er at det bråket mye mer med den jeg har nå (begge bakpottene var av samme merke)

gir skikkelig bobling i eksosen når du henger på turtallet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har disse, og min erfaring er:

gir skikkelig bobling i eksosen når du henger på turtallet...

Og i kombinasjon med forgasser motor som gir for mye bensin = Stikkflammer ;)

Hadde dette på golfen, det er grise kult i starten, men så begynner det å bråke no så jævlig, spesielt hvis man har en "lydpotte" bakerst (DTM) ;) endte med at jeg dro til svendsen eksos å ba dem montere midtre lyddemper

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe........ de va eigentlig for å ve helt ærlig å få folk til å sjå på denne tråden igjen fordi ingen har svart på spørsmålet vwpower har skrive. Sjå opp!!!!

så det=)))

ellers så har eg eit merkelig med problem med bilen...... NULL gnist!!! det er ikkje pluggene, ledningene fordeler tenningsmodul eller coil, og coilen får spenning fram!!! faen...... sjønna ikkje dette!! har prøv alt.. bytta dela fra en bil som virke!!! er det ein slags hovedsikring på GOlfene som eg ikkje veit om??

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider