Gå til innhold

Nye bilder av IROC'en etter polish!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med en product review av en bilpleieserie som heter Amazing Glaze fra et amerikansk firma. I dag fikk jeg endelig tid og vær til å gi Camaroen en runde, og det blei ikke så ille :)

Her er noen bilder:

agiroc8.jpg

agiroc9.jpg

agiroc16.jpg

Produktene jeg har brukt her er vask, polish og lakkforsegler.

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens! :)

le0n,

Det er faktisk ganske mange plasser at lakken ikke er helt topp, men den er styggest på front spoilern der. Skal fikse det etterhvert!

Robert,

De har jeg ikke hatt på de siste to årene tror jeg. Det er bare for mye stress med av og på og greier.

Helios,

Nei, ikke no' photoshop - det bare blir sånn med kamera mitt. Tenkte å bruke photoshop for å få fargen litt mer korrekt (den ser jo delvis orange ut på bildene) men jeg gadd ikke.

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..må bare spørre.. men har du blitt forfulgt fra porsgrunn ut te brevik en gang?? av en rød honda??

om ja..det var meg.. for jeg syns det var noe kjent med bilen din på bildane her og når jeg så hvor du kom fra måtte jeg bare spørre..hehe!!

du hadde da en liten (7-10 år) gutt baki.. sammen med 2 jenter/damer.. husker at hu ene jenta snudde seg og kikka stygt på oss nede i brevik..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker igjen folkens! ;)

The Cowboy,

Det kan nok stemme det ja :D

Ikke rart hun så litt rart på dere da - dere kjørte jo som noen tullekuker :)

BTW, den "7-10 år gamle gutten" var nok min snart 21år gamle svigerinne som var på besøk fra usa :D:D Hun hadde nettop klipt av seg det lange håret sitt og fått seg en EKTE afro!:D:D

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChevyKen

Takker igjen folkens! ;)

The Cowboy,

Det kan nok stemme det ja :D

Ikke rart hun så litt rart på dere da - dere kjørte jo som noen tullekuker :)

BTW, den "7-10 år gamle gutten" var nok min snart 21år gamle svigerinne som var på besøk fra usa :D:D Hun hadde nettop klipt av seg det lange håret sitt og fått seg en EKTE afro!:D:D

Ken

Vel, der ser du. Borrelås-hår blir lett misforstått her på berget!

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, jada - kan nok lett bli det. Og, hun svigerinna mi hadde klippet det helt kort også, så jeg syns ikke det var så rart om noen trodde hun var gutt når de bare så hodet..

Afro er jo gjerne et _stort_ hår, men men....you get the point ;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider