Gå til innhold

kan dette være no da? Prix'n sitt Denver anlegg

Ranger emnet


Figgi

Anbefalte innlegg

jeg så nettopp en tv reklame om at Coop Prix skulle få inn et anlegg til 999,- fra Denver med Bluethooth og det hele. har link til anlegget her

kommer nok til å sette det i Poloen, gidder ikke å satse høyt i den enda.

men hva mener dere anleggs eksperter der ute da? er dette bare dritt?

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 900kr så har du råd til å gi det et forsøk.. Kan jo være ok til en hvis grad..

ville ikke forventet for mye, men kan jo være ok med tanke på prisen.

Men hvis du hadde overlevd uten det bluetooth greiene finnes det sikkert noen her på forumet som kunne fikset deg opp med en eldre/brukt Pioneer spiller eller lign. for ca tusenlappen i ren sympati..

 

Lykke til, hvis du kjøper den så får du gi oss en rapport om hvordan matvarebuttikk-spiller funker. Kan jo være ok, I dont know?

 

God kveld

Free

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er CRAP !

En kompis har en som er 100% lik og den nekter å lese cd (tok bare de 2 første cd ene vi putte inn) og USB stick. Av og til leser den minnebrikke! Fader funker kun når du leser fra minnebrikke og radiodelen er meget bad den og. Sånne produkt burde aldri bli solgt i det hele tatt...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, da blir jo mistanken min bekreftet, at dette er ganske humbug..

Bra at det var noen som kunne gi førstehåndserfaring med denne spilleren.

Men gjentar tipset mitt fra forrige innlegg.

Skrik ut på forumet her at du har en tussing til en spiller, så kommer det nok gjerne en dettende ned fra ett tre tipper jeg. Ville heller hatt en 5 år gammel kvalitetspiller fra alpine eller pioneer liksom..

Lykke til

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dårlige kvaliter på denne spilleren gjør den uninterresant selv for de som ikke vil bruke mye penger på lyd! var vel 0,3V linjeutgang , meget dårlig kanalseparasjon og dårlig SNR. Ikke bra i det hele tatt...

 

Litt OT: Å kalle en cd-spiller for "et anlegg" er vel å dra høna litt langt ;) Et anlegg er jo... ja... et helt anlegg med alle tilhørende komponenter *vrien* ;) hehe

 

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jada, det er ikke et anlegg, men bare en spiller:D

tusen takk for all respons:D da tror jeg nok at jeg IKKE kommer til å satse på den spilleren.. venter heller til jeg har lappen i neste mnd så drar jeg over grensa og handler..er det billigere der mon tro? trodde Denvar skulle være ett greit merke. men man får ikke masse for en lusen tusning heller da.

Xplod eller Pioneer??!?

selges pioneer her, men hu som selger blir nesten gal når det kommer en person under 30 inn. da prøver hun med en gang og presse på deg det dyreste lednings settet, den dyreste subben, høytalere, spillere osv. etter en tur inn dit ble samlet sum på anlegget HUN mente jeg måtte ha ble på 12 500. det gidder ikke jeg bruke på en polo jeg kjøpte for 15 000,-

 

sorry ass, blir LITT for mye når jeg setter i gang:D

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sony Xplod eller Pioneer? Soleklart Pioneer! Hvorfor? Lyden!

 

(Kort og konsist!)

 

Mvh Tony

 

er jo dyrt da, må jo opp i 3000 for en god spiller...+ ledningsnett +høytalere +forsterker for å forbedre lyden ++++ blir så ¤#"%# dyrt alt sammen.

er pakkeløsninger noe å satse på? noe slikt?

anlegg blir neppe under 5 000,- uansett...

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller anbefale deg å kjøpe noe brukt som er pent brukt et par år.

Uansett hva du bestemmer deg for ; ikke kjøp dårlig spiller.

Har du dårlig spiller blir alt annet dårlig og.

Erfaringsmessig blir lyden ofte bedre med god spiller uten ekstern forsterker enn dårlig spiller med forsterker.

Bruker du litt tid på å lete gjennom de forskjellige forumene der ute, samt finn.no og kanskje qxl.no (forsiktig med qxl, da det har blitt en arena for 'jallamerker').

Og som sagt over her ; Pioneer fremfor Sony. Har hatt begge og den pioneer spilleren jeg har nå er den beste jeg har hatt noengang i allefall :)

'04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel

'98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt)

'98 Audi A4 1,8T (solgt)

'93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker)

'86 Opel Rekord 2.2i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her f.eks : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7329728&sid=5a1n6ZfF-880726&pos=46&tot=117&page=2

 

Det er denne spilleren jeg har. Sinnsykt fornøyd med den.

Dette er spilleren for de som ikke liker masse animeringer etc på display. Den er helt clean, men sinnsykt bra lyd. Mye spiller for pengene! :)

'04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel

'98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt)

'98 Audi A4 1,8T (solgt)

'93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker)

'86 Opel Rekord 2.2i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg kjøpte visst denne Prix spilleren for to dager siden. Spillte bedre enn den gamle Sony spilleren mente han. Jeg har litt vanskelig for å tro det... Men den hadde i alle fall ikke hatt noen problemer med å spille platene hans. Tenkte jeg skulle bort til han i dag for å få bekreftet at denne faktisk duger.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får strengt tatt en billig pioneer for en 12-1300,- ny og det er så uendelig mye bedre enn mye av dritten de selger over grensa.. Prisene på tvboden i sverige er IKKE så gunstige at det gjør noe når jeg har samenlignet vertfall.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo gå å kjøpe seg en Eltax og, billigere og er ganske OK til prisen, USB, minnekort og mp3.

 

En god grunn til å handle pioneer istedenfor Explode er at Pioneer har bedre lyd, og viktigst, Xplode er jo faan så stygge.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår