Ole-H Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Satt og kjedet meg litt i kveld. Så jeg fikk til denne, men jeg er ikke noe flink til å legge på farger. Noen som vil ? ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Den ligna da fælt på den du hadde i avataren din ;) Prøver meg jeg, kommer tilbake med resultat Har du tilfeldigvis det avatarbildet i større format? Gjerne send det på pm om du ikke vil ødelegge tråden Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Den ligna da fælt på den du hadde i avataren din ;)Prøver meg jeg, kommer tilbake med resultat Har du tilfeldigvis det avatarbildet i større format? Gjerne send det på pm om du ikke vil ødelegge tråden Knall at du legger på litt farger. Må se å lære meg det snart. Cartooning er vel drømmen ;) Er ikke noe stort det bilde som jeg har i avataren, men her er det: Har brukt dette bildet til å tegne etter: 1632x1224 Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gundrosen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Prøvde meg jeg, ble litt enkel fargelegging her, orket ikke å legge inn så alt for mange skygger :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hva/hvilken side bruker dere som tutorial for toon cars? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gundrosen Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Om du med toon mener vector(se avataren min) så er det en del bra tutorials her: http://www.photoshopedup.com/tutorials.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Da har jeg fått gjort litt selv. Er veldig fornøyd! Dette er jo først gang jeg har prøvd meg på toon. Er masse småtteri igjen, men orker ikke ta det nå :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 jeg kjeda meg på kurs i dag så med begrensede muligheter laga jeg en kjapp wip.. Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 ojoj! farginga e jo artigast her er en jeg gjorde på 10 minutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Nice... Må få lært meg dette her skikkelig! :D Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg