Efini Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Selv om du punger ut med 5 mill. for en bil så kan den fortsatt ryke av veien. (visdomsord) :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 :D:D:D:D det er vel noe i det.. hehewhe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by Efini Selv om du punger ut med 5 mill. for en bil så kan den fortsatt ryke av veien. (visdomsord) :D Og den veien gikk rett frem!! HAHAHAHAHA Ferarri my ass :D :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
castano Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 tror denne var med i gumball i 2004 eller noe Siter Leter etter en Volvo 360 som er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Da tror jeg bilen må være bygd opp igjen, for denne tråden posta jeg for 3 år siden! lol lol lol Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
castano Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 doh men var vertfall en ferarri i fjord som kjræsja ganske stykt. så rimelig likt herpa ut. Siter Leter etter en Volvo 360 som er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Synd å se en F-50 slik, det er en veldig rå bil! Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg