ZiGoR Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hei. Er girkula på vectra skrudd på slik som alle andre biler ? elr er den støpt fast? vrir jo som fa.. men den rikker seg ikke :P noen som har bilder, bilde serier og eller en forklaring på hvordan dette gjøres ? :P takker for svar.. Siter - Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 du må nok bare rive og slite gutten min =) er støpt fast den dritten der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiGoR Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hehe.. okok.. takk. men hvordan blir det med festeannordning ved en eventuel ny girkule? :P Siter - Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 det er jeg litt usikker på... jeg har bare rivd av mine over tid med vridning osv... og limt di på igjen... gadd aldri bytte pga den revers mekanismen..men det er helt sikkert mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 eg har trykkt på denne: http://www.astperformance.com/universal/gears_opel_renault_saab.php dn så hette gp2. funke flott å festa dn ijenn, du må bare skjera vekk di blåe "taggane" så den gamle kulå va festa i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiGoR Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 det er jeg litt usikker på... jeg har bare rivd av mine over tid med vridning osv... og limt di på igjen... gadd aldri bytte pga den revers mekanismen..men det er helt sikkert mulig okok.. men når du tok av kula de, så ble ikke reversj systemet med? det er vel festet på en annen måte igjen ? så jeg evt kan bare rive av den gamle og så lime på den nye over reverssystemt så det blir som det er fra før ? Siter - Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 når du skjøre av den blåe tappen så komme det ei fjør løs. denne stappe du bare inni den nya girkluå å strame an me ein liden umbraco på framstå av kulå. d funke som bare fan den patenten. einaste e at den kulå bler JÆVLI kalde når d e kaldt så du får short shift itilleg då:roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Husker att på rekorden så var det en skrue, men var vel kun til wiren til Reverssperra, ellers så satt den godt, tror det er annerledes på grevlinger. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiGoR Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 okok... takker for raske svar folkens :) Siter - Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg