ThomasR Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Kan disse felgene sitte på en e30 uten at de subber borti noen ting? eller trenger jeg spacere? hvor mange mm eventuelt? Dekkene/felgene: 215/40/17, 4*100, ET 40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 min.5mm spacere er vel å anbefale tror jeg. Uansett vil det se dust ut med så høyt innpress på en E30. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 ...Uansett vil det se dust ut med så høyt innpress på en E30. -Krissa Hva mener du med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Med det mener jeg at hjula vil sitte veldig langt inn, noe som ser litt labert ut. Orginalt ET er 35, og selv det er litt høyt (synes jeg). Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg