Einar Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hadde en 245 som starta ALLTID, my lettere enn merca a pappa.. Og har en Cherry som blir voldtatt VÆR gang jeg kjøre den. og er fortsatt like lett starta Volvo kjørt 370 000 Cherry 147 000 ( hvor av ca 2000 er HARDT!!! ) sierran min blei voldtatt en del, bare å vri om å slippe nøkkelen der, var i gang før du rakk å slippe, gira på turtallsperra HVER gang, råna rundt på turtallsperra på 1. gir, 60 er fort nok i gata. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 sierran min blei voldtatt en del, bare å vri om å slippe nøkkelen der, var i gang før du rakk å slippe, gira på turtallsperra HVER gang, råna rundt på turtallsperra på 1. gir, 60 er fort nok i gata. Hehe.. Dakkars ford... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter89 Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Takk for mange bra svar, det er vel ikke så helt gæli å bare konkludere med at jeg kan (nesten) drite i kilometerstanden og heller bare sjekke om jeg synes bilen kjører greit? :P EDIT: Evt. la noen med peiling på bil sjekke om den går greit... hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Les signaturen min!;) Sorry, fikk ikke diplom. Fikk bare spørsmål om bilen trengte service. Satte den inn. Og fikk service regning enkel olje skift, og tillegg på skiltlys pære. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 De fleste biler må bytte en del deler rundt 200000.. Min erfaring viser seg at det rundt denne kilometeren kommer det som oftest noen reprasjoner som kan være dyre.. Men alt fra bil til bil Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg