Gå til innhold

Senator B prosjekt selges

Ranger emnet

skaabu

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Omegamannen skrev:
Bilde003.jpg

:eek: 20 tusen slik som den sto på det bildet?hehe du hadde ikke fått mere en 1500kr tipper jeg,men bra du pussser den opp

HUH?!? 20k hva? Har ikke nevnt noen pris jeg :P

Får nok igjen mer enn 1500 ja... Er med lystgassanlegg å da... Og strøkent interiør... 10k ihvertfall :P

Men bilen kommer nok på Gatebil på Våler i slutten av Mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  golfnos skrev:
270 hk??? det er i tilfelle med 150hk lystgass ;) får vel max 10hk med chip :)

Går du for salg eller har du kommet videre i prosjektet ??

Salg er alltid interessant... Bare gidder ikke budsom 1500 og sånn... Bilen er i bra stand utenom lakk og diverse småtteri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willypolly skrev:
Hehe. diverse småtteri? så hvis det nå kommer lakk på den så er den klar til cruising?

Grovt sett ja, også er det noe tull med ledningene til soltaket(jeg klarte å få det til å stå på skrå opp, men ikke ned igjen :P

Ellers er det bare finsparkling av hele bilen, og lakkering som er det store... Og skifte bakrute da... Bare å sette rett inn :)

Bare si ifra hvis du er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flasher skrev:
skulle ikke denne bli å se på gatebil?

2000kr

Var planen det, men driver å venter på han jeg kjøpte den av, for han må være med å se over ting... Men satser vel på å få den på Rudskogen elns...

Skjønner ikke hvorfor denne ikke er verdt noe... Er bare finpussing, og lakkering, så er bilen dritfin liksom... :/ Men mEn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...