Gå til innhold

Skade på fangeren...

Ranger emnet

fred_stian

Anbefalte innlegg

Heisann!

Kjøpte meg en 90 fanger til golfen min her en dag, på høgger'n. Eneste negative med den var at det var en ripe på vær side av fangeren, ikke igjennom hele plasten, men til det hvite.

Det jeg lurer på er om jeg må pusse ned hele siden av fangeren eller kan jeg pusse litt akkurat der som ripa er ( den er forresten ca 10cm x 2 cm) for så å rett og slett legge på lakk og klarlakk? Eller vil det synes veldig at jeg har lakket akkurat der?

Kan legge ta et bilde hvis noen vil se...

På forhånd takk for hjelp! :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Kjøpte meg en 90 fanger til golfen min her en dag, på høgger'n. Eneste negative med den var at det var en ripe på vær side av fangeren, ikke igjennom hele plasten, men til det hvite.

Det jeg lurer på er om jeg må pusse ned hele siden av fangeren eller kan jeg pusse litt akkurat der som ripa er ( den er forresten ca 10cm x 2 cm) for så å rett og slett legge på lakk og klarlakk? Eller vil det synes veldig at jeg har lakket akkurat der?

Kan legge ta et bilde hvis noen vil se...

På forhånd takk for hjelp! :)

Vanskelig å få d pent! Ta den med til hamar så skal jeg lakke den for deg :)

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puss ned til du kjenner at det ikke er noen hakk/riper/overganger lengre.. Så tar du den med til et lakeringsverksted og får de til å flekklakkere den til deg.. Koster ikke så alt for mye siden du gjør forarbeidet og siden det ikke er store områdene det er snakk om.. Lakkering med spray skal du kunne for at det skal bli bra! :)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å få d pent! Ta den med til hamar så skal jeg lakke den for deg :)

hmm... hvor mye skal du ha for det da?! :) Hvis du har peil på å lakkere og det ikke blir så helvetes dyrt, kan du alltids få lov til å lakkere den svarte delen av fangeren også! :) Men da må det vel plastgrunning + en del mer jobb til....?

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider