Gå til innhold

lufttrykk på 215/45-17? hvor mye?

Ranger emnet

Esh

Anbefalte innlegg

40 psi er pumpa opp i dekket nå. gikk gør tregt å pupmpe fra 30 til 40 pund på venstre dekk. sist jeg pumpa opp pumpa jeg opp 32 i alle dekka, når jeg sjekka en uke senere var det 36 pund i venstre dekk så lurer på om det er noe galt med ventilen. får ikke håpe det for da har jeg mange og 40 psi i dekket og maks på dekket var 40 psi

venstre framdekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 psi er pumpa opp i dekket nå. gikk gør tregt å pupmpe fra 30 til 40 pund på venstre dekk. sist jeg pumpa opp pumpa jeg opp 32 i alle dekka, når jeg sjekka en uke senere var det 36 pund i venstre dekk så lurer på om det er noe galt med ventilen. får ikke håpe det for da har jeg mange og 40 psi i dekket og maks på dekket var 40 psi

venstre framdekk

Jeg er langt ifra noen ekspert på området her,men virker som venstre framdekket ditt er det dekket som er friskest innbiller jeg meg, og at økningen i PSI kommer fra varmeutvidelse av noe slag...Ingen dekk "suger til seg" luft liksom, det er mot naturlovene, men mulig jeg missforstod litt :)

Trekker bilen til siden+ trykkøkning i dekket på samme side, kan det da virke logisk at det er en caliper som henger på, som skaper varmegang... dog, kanskje litt ekstremt :)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen sporer på pågrunn av dekka men den sporer mest mot venstre. bilen trekker mot venstre side og det var venstre framdekk som var mere luftrykk i når jeg sjekka etter en stund, men det var sikkert noe med varme utvidelse.

er kanskje mulig at caliperen henger på, skal ta forstillingskontroll på kvelden nå snart, bare han jeg kjenner har tid.. så får vi se om det er noe

ellers kan det være noe med slakke i hjullager, slakke i styreledd eller slakk i tannstag slik som han andre foreslo!!

ser ikke noe slitasje ennå, har ikke målt med skyvelær på mm, men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider