Gå til innhold

Rage bakpotter - lovlige?

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Hmmmm hvem bryr seg egentlig om det er lov eller ikke? Det er jo bare å skru det av før EU. Om man får jo sånn "propp" til å sette baki 5 tommere og det må jo være bedre enn den jalla torshov dritten........eller??

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

...dere må seriøst ha problemer med selvtilliten....jeg har jo ikke sagt at jeg lo av dere/den som skulle ha potta......jeg pekte bare på den jævla ricy potta til torshov med ELEKTRISK LYDJUSTERING! :rolleyes: hvis ikke det ringer bjeller hos dere når jeg påpeker det så lurer jeg jaggu på om dere har no dreis på bil i det hele tatt!!

...denne bbsen er jo kun for 17 18 19 22 åringer eller!? wtf?

Din sabla horeunge.. :D:D

Eg prøvar berre å sei at det funkar med ein sånn ventil hvis du har ein lyddempar/potte før ventilen. For dei som ønksjer å kunne dempe lydnivået ved vanleg kjøyring, og kunne slå over til minst mogleg motstand når ein måtte ønskje det..

:hello:

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Hmmmm hvem bryr seg egentlig om det er lov eller ikke? Det er jo bare å skru det av før EU. Om man får jo sånn "propp" til å sette baki 5 tommere og det må jo være bedre enn den jalla torshov dritten........eller??

Det følger med "propp" som du kaller det til Rage potta også, som gjør den mer stille...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skaftetryne

Det er ikkje sååå morsomt.. Hvis du har ein bøy eller spjeld som gjer motstand, rett etter ei potte, blir det meir trykk inni potta slik at meir lyd vert brutt ned.

Har sett på denne thorsov-potta. Spjeldet er før selve potta. Vet ikke om det har samme effekt som hvis det skulle vært etter..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man ha en stille bil : kjøp org eksos

HAR du bil med sprut : bygg eksos i 3" (eller mer) :D hele veien, evt med et vanlig 4" galvanisert skrå skjært rør som utblås

tror den med potta med justering er noe av det mest idiotiske jeg har sett :D

jeg mener iallefall at dette må være å kaste bort penga..hva er vitsen med å kunne justere lyden? ser jo poenget med at det bårker osv. men enten har du lyd ellers har du det ikke. ikke noe elektrisk piss for å justere..

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den potta med elektrisk piss hørtes ut som midt i blinken for meg! :D Litt morsomt å kunne regulere lydnivået med en bryter på dashbordet dah.. og sykt praktisk når jeg til vanlig vil cruise rundt og spille musikk.. tror det blir lite vits i med Focal'en til 2400kr hvis jeg har 100dB fra potta... (men med original eksos låter 2.0i DOHC'en i Sirævvan dafft)

Trenger en mellomting.. med litt "snerr" i toppen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

....håper jeg treffer deg på et biltreff i nært framtid ............. det nytter ikke med de jævla smiliene når du går til slik personangrep....make my day...

Ehh, var ikkje sånt meint dåå.. :(

Originally posted by LupoBOY Har sett på denne thorsov-potta. Spjeldet er før selve potta. Vet ikke om det har samme effekt som hvis det skulle vært etter..

Ja, ser slik ut på bilete, måtte nok hatt ei til potte foran der igjen om det skulle fungere..

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....DIN DRITT! Tror du alt er ok når du sier slikt?! .....deg skal jeg faen meg ha tak i!.... Har jeg kalt deg no slikt?! Tror du du kan bare sitte der bak den jævla pc`n og slenge dritt histen og pisten!? Det du skriver er det samme som du sier IRL, din jævla polar rotte......det er slike som deg som ødelegger bilmiljøet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaftetryne; Ironi funker ikke på nett, jeg har erfart det mange ganger selv, og da forstår ikke, i dette tilfellet, daihard det og blir sur, sånn kan det gå desverre

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår