Gå til innhold

kjenner du denne:12" noname

Ranger emnet

loudandproud

Anbefalte innlegg

Var borti en sub selv som var veldig lik denne, og noen mente på at det var en lightning audio "prototype"

Prøvde å finne bilder av den, men fant det ikke nå...

Magnetopplegget er helt likt, det eneste som er ulikt er selve chassie, som har noen endringer. Men membran osv er også helt likt.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg elementet minner mest om noe RedSun som Torshov Bilrekvisita solgte for et år eller tre siden. Noen som har en gammel Torhovkatalog liggende?

Sett det i en lukket kasse på 30-40 liter, så er du nok på trygg grunn.

En grill til 250,- er nesten i overkant sammenlignet med elementets kostnad, men solid og kledelig: ;)

ABGXCQStreetsound.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tøffe vil du ha grillene ??

Jeg har to forsjellige EFX 12" chrome griller (nye) liggende.. disse har spinners som er motordrevne og det er valgfri rotasjonsretning :pray

De er helt konge.. :pray kan sikkert ordne ett bilde eller video hvis det skulle være interessant..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg elementet minner mest om noe RedSun som Torshov Bilrekvisita solgte for et år eller tre siden. Noen som har en gammel Torhovkatalog liggende?[/img]

Dette selger de enda...Gud hvor dårlig det spiller ;) Hehe.

Men som tidligere sagt her. Sett de inn i en 30-40L lukket kasse. Burde vel bli litt liv av det vil jeg tru :)

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takker for mange svar

Kjøpte denne hos Dreamtm som jo fører audiopipe.

http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/mainpage.asp?id=488

Ble tatt inn som prøve,men det var jo litt synd at jeg ikke fikk tak i parametrene til denne bassen.

Det blir nok litt overkill med de grillene Engen,men du skal ha takk for tilbudet.

Kom gjerne med flere forslag om dene bassen.

Mvh Loudandproud

Lenke til kommentar
Del på andre sider