loudandproud Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hei Er det noen som kjenner til denne "noname" bilbassen? Har fått oppgitt at denne er på 4 ohm men da det er en dobbeltspoler så lurer jeg på om den er på 2x2ohm eller 2x4ohm ? Er det noen som har sett lignende bilbasser (kom med linker) Noen som har flere data på denne bassen? Mvh Loudandproud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Var borti en sub selv som var veldig lik denne, og noen mente på at det var en lightning audio "prototype" Prøvde å finne bilder av den, men fant det ikke nå... Magnetopplegget er helt likt, det eneste som er ulikt er selve chassie, som har noen endringer. Men membran osv er også helt likt. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loudandproud Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Takker Zetec Skal se om jeg finner noe på nett Ellers har jeg tatt noen egne bilder. Fikk dette elementet for 300,- så en får vel prøve å finne rett kassetype/størrelse. Er det forresten noen som vet hvilken grill som kan passe dette 12" elementet? (nettbutikk m. link please) Mvh Loudandproud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 biltema grill f.eks. til 12" Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Selv synes jeg elementet minner mest om noe RedSun som Torshov Bilrekvisita solgte for et år eller tre siden. Noen som har en gammel Torhovkatalog liggende? Sett det i en lukket kasse på 30-40 liter, så er du nok på trygg grunn. En grill til 250,- er nesten i overkant sammenlignet med elementets kostnad, men solid og kledelig: ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hvor tøffe vil du ha grillene ?? Jeg har to forsjellige EFX 12" chrome griller (nye) liggende.. disse har spinners som er motordrevne og det er valgfri rotasjonsretning :pray De er helt konge.. :pray kan sikkert ordne ett bilde eller video hvis det skulle være interessant.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 pris skulle du hatt for dem da Engen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Selv synes jeg elementet minner mest om noe RedSun som Torshov Bilrekvisita solgte for et år eller tre siden. Noen som har en gammel Torhovkatalog liggende?[/img] Dette selger de enda...Gud hvor dårlig det spiller ;) Hehe. Men som tidligere sagt her. Sett de inn i en 30-40L lukket kasse. Burde vel bli litt liv av det vil jeg tru :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Muligens en av audiopipe sine!? Virket litt kjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loudandproud Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Hei Takker for mange svar Kjøpte denne hos Dreamtm som jo fører audiopipe. http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/mainpage.asp?id=488 Ble tatt inn som prøve,men det var jo litt synd at jeg ikke fikk tak i parametrene til denne bassen. Det blir nok litt overkill med de grillene Engen,men du skal ha takk for tilbudet. Kom gjerne med flere forslag om dene bassen. Mvh Loudandproud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg