al3x Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 -> Hei! Vi holder på realisere driftsmidler så vi kan åpne vår nye -> nettbutikk i høst. Dette arbeidet tar noe tid, men vi håper dette er -> på plass de nærmeste uker. Alternativet er at vi legger ned alt, noe -> vi ønsker. Da er det mange som ikke får varer eller kredit. Siste mailen jeg har fått fra dem. Ser utrolig dårlig ut dette. Har ikke hørt noe fra TV 2 siden jeg var med dem ned til der VWCC holdt til heller =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911turbo993 Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 vi er eneimportør av et merke innen bilutstyr og oppdaget at vwcc hadde listet produkter fra oss uten å ha vært i kontakt med oss, de får ikke kjøpt dette av andre importører i utlandet, da produsent er veldig strenge på dette av oss importører rundt om i verden, det eneste de kan gjøre er å kjøpe fra en butikk og da går vinninga opp i spinninga... når vi oppdaget dette, etter opplysning fra en av våre kunder, tok vi kontakt for å få han til å fjerne produktet, men det står det fortsatt - dette er over et år siden... han har til og med lagt det ut under vår listepris.. vi har sendt flere e-poster for å få han til å fjerne det etter dette, men ingenting skjer. veldig uheldig da han med det kan benytte vårt merkenavn til å svindle folk. bestilte et sett i privat navn og lurte på hvordan det ble levert, betal inn beløpet så kommer det fra importør, svarte han... men det er jo oss, og vi har - som sagt - ingen avtale med han, betalte ikke inn noe der nei...... veldig synd med slike folk som kun er ute etter å svindle folk, tror dere trygt kan anmelde denne karen ja.....:jail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf1234 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Vel da er det siste dag i august, og når var det denne slasken lovet å betale......jo i løpet av august. Er det noen som har hørt noe mer fra ham:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 TV2 Hjelper deg kjører en sak på ham idag.. Tror ikke dem klarte å gjøre noe, men det ble oppfordret til å gå sammen om å lage et krav mot ham ellerno, står mer på VACN-forumet. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Siste jeg hørte fra han var 14. august. Posta det han skrev litt lenger opp her. Men nå vises TV 2 Hjelper Deg episoden om dette i dag på tv. Og TV 2 Hjelper Deg har bedt alle som er pårørt av dette om å ta kontakt med en advokat som de har en avtale med. Kan legge ut den mailen å hvis noen vil. Edit: Marvil var litt raskere enn meg :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 nåken kjendisa her? :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 det var eit søtt lite bilde av meg der;) håper det skjer noko snart da. bilen til espen marthinsen er vist tilsalgs http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7969745&sid=9aT8V5eVk974342&pos=19&tot=20 men sjekker du heftelser så stemmer det ikkje vist. reg.nr stemmer ikkje det han har skreve og det som står på bilen Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 nåken kjendisa her? :hello: Meg =D Også hadde dem skrevet navnet mitt feil av alle ting :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 det var eit søtt lite bilde av meg der;)håper det skjer noko snart da. bilen til espen marthinsen er vist tilsalgs http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7969745&sid=9aT8V5eVk974342&pos=19&tot=20 men sjekker du heftelser så stemmer det ikkje vist. reg.nr stemmer ikkje det han har skreve og det som står på bilen Herregud for en type. Det er 234000 i heftelser på bilen som han ikke opplyser om. Jeg sendte han en mail fra Finn-tjenesten hvor jeg gjorde han oppmerksom på dette. Jeg er spent på om han svarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Herregud for en type. Det er 234000 i heftelser på bilen som han ikke opplyser om. Jeg sendte han en mail fra Finn-tjenesten hvor jeg gjorde han oppmerksom på dette. Jeg er spent på om han svarer 234030,- er jo summen som ble tatt pant i 2001 vell?`står jo at "Forfall siste avdrag: 19.10.2006" så da er den vell straks nedbetalt. Men noen som har dette på opptak? På TV2 så må en vell betale for alt man skal se.... men er vell reprise en dag denne uken tenker jeg. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Men noen som har dette på opptak? På TV2 så må en vell betale for alt man skal se.... men er vell reprise en dag denne uken tenker jeg. Tenkte jeg skulle høre med TV 2 om jeg kunne få en kopi av sendingen. Får jeg det digitalt så legger jeg ut :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 det går vist reprise på lørdags formiddag trur eg Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Starter 13:10 på lørdag fant jeg ut. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 234030,- er jo summen som ble tatt pant i 2001 vell?`står jo at "Forfall siste avdrag: 19.10.2006" så da er den vell straks nedbetalt. Men noen som har dette på opptak? På TV2 så må en vell betale for alt man skal se.... men er vell reprise en dag denne uken tenker jeg. Ja, du har rett. Det er mulig heftelsen er nedbetalt/nesten nedbetalt. Uansett idiotisk å skrive feil reg.nr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Det står jo hans fulle adresse i annonsen. Så det er jo bare å ta turen for å hilse på;) Om noen vil velge å gå den veien... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg