Gå til innhold

kven har bestillt varer fra vwcc??

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

Fikk en hyggelig mail fra TV2 hjelper deg:

Hei,

Jeg har lest mailen din, og syns saken virker interessant. Særlig siden det ser ut som en hel del er rammet.

Med hilsen

Nils Ragnar Løvhaug

Reporter, Tv 2 hjelper deg.

Er altså klar for skikkelig "fight" med Espen i VWCC med hjelp fra TV2 Hjelper deg.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bra ut! Du kunne jo kanskje sendt en mail til TV2 med navna på alle de forum medlemmene som er i samme situasjon også..?

Sender ikke mail med alle deres navn, da det vil ta evigheter for denne reporteren å finne på gulesider. men kan høre med denne reporteren i TV2 og høre om jeg kan distribuere mailadressen hans til alle oss som er berørte av VWCC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig mail fra Espen. Fikk penga mine i dag. og jammen snakket han ikke sant for engangs skyld. Men jeg skal prøve å hjelpe resten av de berørte med denne skandalen. Er ikke ferdig med denne saken så lenge han fortsatt har utestående gjeld til flere av sine kunder.

Har henvendt meg til TV2 hjelper deg i dag og hørt om det lar seg gjøre å dele han reporterens email adresse med dere andre for å kunne hjelpe "oss" alle med denne saken. Selv om jeg har fått penga mine så er det fortsatt folk som ikke har fått en dritt fra VWCC og det er utrolig kjipt. Skal også be forbruker ombudet avgjøre selv hva de syntes de skal gjøre videre med saken.

Legger ut svar her både fra forbrukerombudet og TV2 Hjelper deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høre at du fikk penga dine, venter fortsatt på svar fra Espen :(

Tenker jeg sender en sint mail i morra og krever å få penga i løpet av neste uke hvis ikke tar jeg saken videre. Dritt lei av å vente nå...

Er bare å gjøre det. men hold deg saklig så skal dette ordne seg. Er bare å nevne nok en gang at forbruker ombudet er på saken og at du trekker saken når han har satt over pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stortsett bare FK senkesett han ikke leverer som han lover?

Fordi jeg venter og på et justerbart senkesett fra FK, å jeg har venta LENGE nå.. MEN dette er ikke kjøpt gjennom VWCC, men gjennom et firma i Tyskland, å de skulle levere det inn hos FK.. Jeg sendte nedover fjørbena mine så FK skal sette de på der nede, å for 2 måneder siden sa de at de var ferdig med venstre fjørben men jeg har fortsatt ikke hørt noe mer.. Jeg kan ikke vær 100% sikker på at han vi har hatt kontakt med snakker sant, men jeg må nesten bare tro han.. Visst ikke blir det Tysklandstur til sommeren:P Har jo navn å nummer på mannen så det skal ikke vær noe problem å finne ham:P

Men uansett så kan jo det virke som det ikke nødvendigvis er VWCC som har skyld i dette, jeg skal ikke forsvare han, men alle saker har som kjendt to sider.. Det kan jo faktisk hende det er FK som er problemet her..

Men uansett er det dårlig gjort av han å ikke svare på mail og tlf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har problemer med å få tinga så burde han ha opplyst alle som har bestilt disse settene fra FK så fort han fikk vite det. Og ikke bare svare på mailer med at det kommer en leveranse i f.eks. uke 17 og så et par uker senere si at det kommer en i mai. Når man driver et firma må man jo vite konkret når varene til kunden kommer, og hvis han ikke kan skaffe det så burde/må han melde i fra om dette og tilby kunden et lignende produkt eller gi pengene tilbake, og da HELE summen.

Det er nå det jeg mener om hvordan et firma skal drives.

Og som du sier selv, det er VELDIG dårlig gjort å ikke svare på mail eller tlf. Var jo noen som hadde kontaktet FK i Tyskland og fikk bekreftet at VWCC ikke hadde bestilt noen ting fra dem dette året i allefall....

Jeg sender i allefall en ny mail til han i morra før jeg stikker på landstreffet for russen og hvis jeg ikke får svar i løpet av neste uke så bærer det ned på nærmeste politikammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett så kan jo det virke som det ikke nødvendigvis er VWCC som har skyld i dette, jeg skal ikke forsvare han, men alle saker har som kjendt to sider.. Det kan jo faktisk hende det er FK som er problemet her..

Det er folk som har mailet FK på VACN forumet, og de bekrefter at VWCC ikke har bestilt noen deler fra dem siden tidlig i høst, så ja det er nok VWCC som har problemet her.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dette løser seg Alex. Men hvis det skulle drøye så ta kontakt med TV 2 hjelper deg. PM meg så får du email adressen hans. VWCC må IKKE vite at de er på saken.

Bra at du skriver det her da;Phehe

Men jeg fikk vite i dag at en hadde bestillt et justerbart senkesett fra FK hos VWCC for ca en måned siden.. dette fikk han levert 3 uker etterpå, null problem der sa han.. så den er litt rar hele situasjonen..

Men jeg har troa på at det ordner seg jeg:) Jeg har ikke noe inntrykk av at Espen prøver å svindle noen.. Dette er begrunnet med hva jeg har hørt om VWCC tidligere og personlige erfaringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider