Gå til innhold

kven har bestillt varer fra vwcc??

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

Bra at du skriver det her da;Phehe

Jeg har ikke noe inntrykk av at Espen prøver å svindle noen.. Dette er begrunnet med hva jeg har hørt om VWCC tidligere og personlige erfaringer..

Samme hva jeg skriver. er vel bedre å hjelpe de som hjelpes kan, enn å kjøre mitt egetløp. om han så skulle lese denne tråden, eller den som ble opprettet på VACN forumet for 3måneder siden, er samme.

Er mye som kan forandre seg med tiden, og det at han kanskje har fått en økonomisk smell eller rett og slett har havnet i grøfta er stor sansynlighet. I denne saken så virker det som han har prøvd å samle inn mest mulig penger. for det faktummet at han aldri har bestillt disse varene og at han har holdt dette skjult for oss over lengre tid vitnet om at han ikke kan stoles på noe mere.:thanks

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Hm..enda ikke fått penga, så jeg sendte en mail på fredag og etterlyste de. Da fikk jeg vite at de skulle kreditere mange folk den uken som kommer nå og jeg ble lovet å få penga lenge før slutten av måneden. Får bare håpe han holder de han lover for en gangs skyld!

lenge før månen!, bare mas på han, tar ikke 5min å overføre pengene en gang! si du kommer til han å hente di privat hvis han ikke får ut fingern..... haff.... litt av en måte å drive butikk....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge før månen!, bare mas på han, tar ikke 5min å overføre pengene en gang! si du kommer til han å hente di privat hvis han ikke får ut fingern..... haff.... litt av en måte å drive butikk....

Ja, har bedt dem om å overføre i dag, dvs. mandag. Skrev at jeg var så utrolig lei av å vente på det tullet dems nå. Så da får jeg se hvor lang tid det tar før penga kommer, ellers blir jeg enda mer irritert! (noe som ofte fører til :deng )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk mail idag at dei skulle kreditere heile beløpet tilbake no i mai:) men får sjå om det er denne mai eller neste mai;)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikkje den eg fekk nei. den eg fekk var litt anderledes. han beklagde seg for hendelsen og forklarte kva som kom til å skje

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som fortsatt venter på å få igjen noe penger her, ta kontakt med tv2 hjelper deg, så får dere hjelp derfra håper jeg, hadde vært morro å fått en raportasje på tv..... jeg slet med å få igjen noe penger her jeg også, men har fått det igjen nå.... tok kontakt med tv2 hjelper deg for en stund siden, og det virket som en intresang sak fra dem..... fikk dette som svar på mail:

Hei,

Vi har fått mail fra deg og flere andre når det gjelder VW Car Consult. Saken virker helt klart interessant for oss, og jeg lurer på om det har skjedd noe nytt de siste ukene. Ta gjerne kontakt på mail, eller send meg et telefonnummer jeg kan nå deg på

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei har akkurat sittet og lest gjennom hele tråden her og ble litt skremt. Jeg bestilte et fk cat-back eksos anlegg fra vwcarconsult i oktober og har enda ikke fått det. De har stadig lovet at det skal komme, men ingen ting har skjedd. Har det ordnet seg for de fleste med tilbakebetaling av penger eller. Sente akkurat en mail hvor jeg ba om det samme, så håper det ordner seg for meg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppfordrer dere som ikke har fått igjen noe til å kontakte tv2 hjelper deg.... sendte mail til dem for en stund siden, hørtes ut som om dem var intrisert i saken

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider