audifanatic Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Bra at du skriver det her da;Phehe Jeg har ikke noe inntrykk av at Espen prøver å svindle noen.. Dette er begrunnet med hva jeg har hørt om VWCC tidligere og personlige erfaringer.. Samme hva jeg skriver. er vel bedre å hjelpe de som hjelpes kan, enn å kjøre mitt egetløp. om han så skulle lese denne tråden, eller den som ble opprettet på VACN forumet for 3måneder siden, er samme. Er mye som kan forandre seg med tiden, og det at han kanskje har fått en økonomisk smell eller rett og slett har havnet i grøfta er stor sansynlighet. I denne saken så virker det som han har prøvd å samle inn mest mulig penger. for det faktummet at han aldri har bestillt disse varene og at han har holdt dette skjult for oss over lengre tid vitnet om at han ikke kan stoles på noe mere.:thanks Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Ja det er sant det.. Håper for alles del at det ordner seg fort.. sånn at vi alle kan komme rullende med nysenka bil nå som sommeren er herm'm Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hm..enda ikke fått penga, så jeg sendte en mail på fredag og etterlyste de. Da fikk jeg vite at de skulle kreditere mange folk den uken som kommer nå og jeg ble lovet å få penga lenge før slutten av måneden. Får bare håpe han holder de han lover for en gangs skyld! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hm..enda ikke fått penga, så jeg sendte en mail på fredag og etterlyste de. Da fikk jeg vite at de skulle kreditere mange folk den uken som kommer nå og jeg ble lovet å få penga lenge før slutten av måneden. Får bare håpe han holder de han lover for en gangs skyld! lenge før månen!, bare mas på han, tar ikke 5min å overføre pengene en gang! si du kommer til han å hente di privat hvis han ikke får ut fingern..... haff.... litt av en måte å drive butikk.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 lenge før månen!, bare mas på han, tar ikke 5min å overføre pengene en gang! si du kommer til han å hente di privat hvis han ikke får ut fingern..... haff.... litt av en måte å drive butikk.... Ja, har bedt dem om å overføre i dag, dvs. mandag. Skrev at jeg var så utrolig lei av å vente på det tullet dems nå. Så da får jeg se hvor lang tid det tar før penga kommer, ellers blir jeg enda mer irritert! (noe som ofte fører til :deng ) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 fikk mail idag at dei skulle kreditere heile beløpet tilbake no i mai:) men får sjå om det er denne mai eller neste mai;) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ei! Vi gjør samlede krediteringer i neste uke. Du vil da ha ditt innbetalt beløp på konto i god tid før månedslutt. Mvh kundeservice Den mailen du fikk? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 var ikkje den eg fekk nei. den eg fekk var litt anderledes. han beklagde seg for hendelsen og forklarte kva som kom til å skje Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Okay, sendte ny mail natt til mandag (i går) og sa at jeg forventet at de satt inn pengene i går. Ikke fått noe svar enda, har ikke fått sjekka kontoen heller. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 til dere som fortsatt venter på å få igjen noe penger her, ta kontakt med tv2 hjelper deg, så får dere hjelp derfra håper jeg, hadde vært morro å fått en raportasje på tv..... jeg slet med å få igjen noe penger her jeg også, men har fått det igjen nå.... tok kontakt med tv2 hjelper deg for en stund siden, og det virket som en intresang sak fra dem..... fikk dette som svar på mail: Hei, Vi har fått mail fra deg og flere andre når det gjelder VW Car Consult. Saken virker helt klart interessant for oss, og jeg lurer på om det har skjedd noe nytt de siste ukene. Ta gjerne kontakt på mail, eller send meg et telefonnummer jeg kan nå deg på Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Fått akkurat den samme mailen. Han fyren er jo på ferie nå så han får ikke gjort noe på litt over en uke... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf1234 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hei har akkurat sittet og lest gjennom hele tråden her og ble litt skremt. Jeg bestilte et fk cat-back eksos anlegg fra vwcarconsult i oktober og har enda ikke fått det. De har stadig lovet at det skal komme, men ingen ting har skjedd. Har det ordnet seg for de fleste med tilbakebetaling av penger eller. Sente akkurat en mail hvor jeg ba om det samme, så håper det ordner seg for meg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Sjekka nettbanken i natt og var fortsatt ingen penger der... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf1234 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hvilken e-mail adresse har dere brukt for å kontakte ham. Har sent 4-5 mailer de 3 siste ukene til to forskjellige e-mail adresser som vwcarconsult bruker, men får f*** meg ikke svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 oppfordrer dere som ikke har fått igjen noe til å kontakte tv2 hjelper deg.... sendte mail til dem for en stund siden, hørtes ut som om dem var intrisert i saken Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg