golf1234 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Tror du jeg burde gå så langt, det høres jo ut som om de fleste har fått igjen det de har bedt om. Blir bare litt skeptisk når han ikke svarer på mailene mine på flere uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Tror du jeg burde gå så langt, det høres jo ut som om de fleste har fått igjen det de har bedt om. Blir bare litt skeptisk når han ikke svarer på mailene mine på flere uker. kan jo være at han ikke har mere penger Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 TV2 skulle kanskje begynne med saken neste uke, så jeg ble rådet til å vente med anmeldelse. Skrev til han Espen at absolutt siste frist er nå på tirsdag... etter det blir det anmeldelse.. Jeg sitter fortsatt og håper på at penga skal dette inn på kontoen før den tid menne... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
58panel Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Heisann Det er trist å høre at det er flere som er i samme båt som meg når det gjelder pisspreikk i fra VW carconsult. Bestilte varer fra han 30 oktober for 12 000 og har fortsatt ikke sett noe til disse. Tok meg en rask tur ned til han i pinsen men det var ingen hjemme. Sjekket med Brønnøysud registrert og der slettet han firma 11 mai og da syntes jeg det ser mørkt ut. Ser ut som det kun er en utvei. Henge meg på forbrukerrådet og politianmeldelse eller rett å slett gi han en runde om ikke penga eller varene dukker opp rimelig raskt. Siter http://s72.photobucket.com/albums/i188/58panel/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Håper virkelig at alle får tilbake pengene sine.. Er så utrolig kjipt å miste mange tusen kroner :( Jeg har fortsatt ikke fått mine selvom han skulle sette de inn 1. juni Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 har han slått seg konkurs eller noe slikt da? siden han er sletter bra brønnøysund registeret? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 han skal legge ned vwcc og starte opp ein ny nettbutikk om korttid skreiv han til meg Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 http://www.vwcarconsult.no/ virker ikke lenger heller :s Spørs hvordan det går med pengene våre da.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
58panel Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ja er det noen som har planer om å reise ned å besøke han så er jeg med. Jeg vet hvor han har adresse så finne han skulle vel ikke by på noen store problemer vist han ikke har rømt. Er stygt redd for at vi kan vinke farvel til penga men en kollektiv politanmeldelse kunne jo vært på sin plass. Siter http://s72.photobucket.com/albums/i188/58panel/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
58panel Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ny web adresse til VWCC http://www.topcartuning.no/catalog/default.php Siter http://s72.photobucket.com/albums/i188/58panel/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 http://www.vwcarconsult.no/ virker ikke lenger heller :sSpørs hvordan det går med pengene våre da.. ikke?? virker her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ser ut som det blir noe i orden, med nye TopCarTuning. Spørsmålet er om dere får tilbake pengene fra VW Car Consult, siden firmaet har byttet navn. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Er jo fortsatt samme fyren så han burde virkelig ordne opp. Nå har jo TV 2 vist interesse i saken, håper de bare får begynt å jobbe med den så fort som mulig.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 om han har slått seg konkurs, så får man ikke igjen noe som helst..... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf1234 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Er det noen her som har snakket med ham de siste ukene. Eller er det bare å gi opp prøve å få kontalt med ham. Må være noe vi kan gjøre for å få igjen penga. Sinnsykt kjipt å bare gi slipp på de sånn. Det er sånn som dette som gjør at en mister lysta til å bestille varer gjennom nett butikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg