Gå til innhold

kven har bestillt varer fra vwcc??

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror du jeg burde gå så langt, det høres jo ut som om de fleste har fått igjen det de har bedt om. Blir bare litt skeptisk når han ikke svarer på mailene mine på flere uker.

kan jo være at han ikke har mere penger

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Det er trist å høre at det er flere som er i samme båt som meg når det gjelder pisspreikk i fra VW carconsult.

Bestilte varer fra han 30 oktober for 12 000 og har fortsatt ikke sett noe til disse. Tok meg en rask tur ned til han i pinsen men det var ingen hjemme. Sjekket med Brønnøysud registrert og der slettet han firma 11 mai og da syntes jeg det ser mørkt ut.

Ser ut som det kun er en utvei. Henge meg på forbrukerrådet og politianmeldelse eller rett å slett gi han en runde om ikke penga eller varene dukker opp rimelig raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han skal legge ned vwcc og starte opp ein ny nettbutikk om korttid skreiv han til meg

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det noen som har planer om å reise ned å besøke han så er jeg med. Jeg vet hvor han har adresse så finne han skulle vel ikke by på noen store problemer vist han ikke har rømt.

Er stygt redd for at vi kan vinke farvel til penga men en kollektiv politanmeldelse kunne jo vært på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det blir noe i orden, med nye TopCarTuning. Spørsmålet er om dere får tilbake pengene fra VW Car Consult, siden firmaet har byttet navn.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har snakket med ham de siste ukene. Eller er det bare å gi opp prøve å få kontalt med ham. Må være noe vi kan gjøre for å få igjen penga. Sinnsykt kjipt å bare gi slipp på de sånn. Det er sånn som dette som gjør at en mister lysta til å bestille varer gjennom nett butikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår