Gå til innhold

kven har bestillt varer fra vwcc??

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi må i allefall ikke gi opp! Skulle fått til en samlet anmeldelse mot han. Prøvde å ringe 2 ganger i går men fikk bare "Personsøk fra Telenor mobil" da..

 

Har dere kontaktet forbruker ombudet? Kontakt de og få de til å opprette en sak på han, de henla saken jeg hadde på han da jeg fikk penga mine tilbake. Hvis dere har kontaktet dem, og de lager sak på han, så ta kontakt med de og hør hvor langt de er kommet, og om det kanskje nå kan bli på tide å kontakte politiet?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk akkurat denne mailen fra topcartuning som de heter nå

 

Hei !!

Til din informasjon har vi lagt ned den gamle nettbutikken og trenger derfor

noe tid på å tilrettelegge videre drift og utbetalinger og utlevering av

bestilte varer i den nye butikken som nå skal etableres..

 

Våre nettsider har vært nede i pinsen pga av flytting til nytt domene, men

er nå åpne, men ikke 100% funksjonelle før om noen uker i den nye

butikken..Det samme gjelder mail-systemet. Vi vil levere bestilt vare eller gjøre en utbetaling til deg,

men det kan ikke bli før ny driftskapital er iorden..Dette planlegges før

fellesferien. Du hører fra oss.

 

så da får vi se hva som skjer. Håper det ordner seg for alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått den jeg å. Skrev tilbake at jeg stoler på at han ordner opp slik at jeg slipper å anmelde han.

 

Dette har jeg fått med meg. Så lenge dette får en positiv slutt så fort som

mulig så er jeg fornøyd, og jeg slipper å levere inn en anmeldelse. Jeg

stoler på at du får ordnet opp i dette når du har muligheten!

 

Så fikk jeg denne som svar på det jeg skrev til han:

Hei !!

Vi arbeider for videre og utvidet drift og da vil alle vår kunder få sine bestilte varer og tilbakebetalinger inkl. deg..

 

Edit: La ved mailene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere kontaktet forbruker ombudet? Kontakt de og få de til å opprette en sak på han, de henla saken jeg hadde på han da jeg fikk penga mine tilbake. Hvis dere har kontaktet dem, og de lager sak på han, så ta kontakt med de og hør hvor langt de er kommet, og om det kanskje nå kan bli på tide å kontakte politiet?

Så ikke dette før nå, men:

- Jeg har sendt en mail til Forbruker ombudet med all info om denne saken og har ikke hørt noe fra dem. Får kanskje ta å ringe dem i morgen.

- TV 2 Hjelper Deg har vært i kontakt med meg, sist jeg hørte noe fra dem var i forrige uke en gang.

 

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Vente og se om alt ordner seg før ferien starter. ELLER kjøre på så hardt jeg kan med politianmeldelse og få Forbruker Ombudet og TV 2 til å presse han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at han har en viss inntresse til å gjøre opp for seg men det går jo ikke akkurat fort da.

Jeg fikk en mail fra han i forrige uke, før jeg fant denne tråden og da sa han at han skulle få delene min i midten av juni. Får jeg ikke delene da gir jeg han 48 timer til å tilbakebetale penga. Vist ikke blir det en politianmeldelse.

For hver mail han skriver er det bare for å kjøpe seg tid og den tida har ikke jeg lenger.

Skulle tross alt få betane før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, saken er fortsatt ikke ordnet seg for meg, noen andre som har hatt flaks i det siste?

Fikk i allefall en mail fra TV 2 i dag om at de skal gjøre opptak og sånt om en kort tid. Så hvis han ikke har betalt tilbake penga før det, blir det nok orden på sakene når TV 2 kommer inn i bildet. Håper jeg *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også en mail fra TV2 idag, men jeg vet også at dela mine har kommet til leverandøren hans så nå får jeg se om det blir noen reaksjon. Nå er det bare han det er opp til og han har en siste mulighet til å ordne opp innen rimelig kort tid.

Er det noen som har hørt noe ifra han den siste uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke sånn det funker i det virkelige liv vettu. Men må si jeg har tenkt tanken en del ganger selv...

jeg hadde gjort det eller jeg har gjort slikt hvorfor skal du tape masse penger på den dusten.en eller annen kommer til og gjøre det en dag uansett.men dere får vel heller håpe at han betaler.noe som ser lite sannsynelig ut men man får vel leve i håpet og være snill gutt:boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup, liker som regel å være snill gutt. Sjansen for å få tilbake penga etter å ha gitt'n juling er ikke så veldig stor heller.. Men hvis det ikke ordner seg før jeg skal inn i forsvaret i sommer så kan det fort bli en tur nedover for et personlig møte..:deng

hehehehe si ifra da så skal vi få til noe:boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra tv2 hjelper deg

 

 

Hei,

 

 

 

Forbereder sak om VW Car Consult nå i juni. Har fått flere henvendelser fra folk som ennå ikke har fått pengene sine. Hører du om flere så be dem kontakte meg.

 

 

 

Mvh,

 

 

 

Nils Ragnar Løvhaug

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår