sp0ky Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Noen som har noe pene blå farger? eventulet blå lilla.. Fargen skal på E34 :smilbmw Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Brukte selv en farge som het Jamaican Blue Metallic 2C. Den var KNALLBLÅ, vanligvis. I litt vinkel i sollys ble den blå-turkis. Om kvelden ble den blå-lilla.. Deilig farge.. Kan spore opp fargekoden, og kan maile deg et bilde av bilen jeg hadde fargen på, hvis du vil. Send meg et PM i så fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Har du bilde? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ingen som har? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 fargen på min bil heter Jazzblå perlemor. Synes denne er veldig fin. Spesiellt i sollys der perlemoren får sin fulle effekt! Tror egentlig ikke denne vil passe seg på en e34, men er i allefall et tips. Ser fargen på bildet mitt her... Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Mhm... Pen farge..!! Men har tengt på en mye mere klar farge lixom.. hehe Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Du har jo ford sin imperialblue, en vanvittig fin blåfarge spørr du meg! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Eller VAG sin da. VW Imperial Blue Metallic. Tar noen bilder av bilen min så du ser sånn ca. hvordan den er. A5L er fargekoden mener jeg. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Candy Blue er en fet blå farge, men det er kanskje litt dyrt og vansklig å lakkere. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Bruk orginal fargen til VW dusty mauve! Den r feit! Den ser mørke blå ut helt til du får den i lys! Da blir den lilla! Er noe perlemor saker i den hvertfall! Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Til wiplash. Den fargen var feet.. Fargekode? Kan du legge ut bilde av imperialblue? og dusty mauve?? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Polarhavis blå Mørkeblåfarge med lilla perlemor. veldig pen når lyset treffer den! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Polarhavis blå Mørkeblåfarge med lilla perlemor. veldig pen når lyset treffer den! Bilder? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 mu huske på at lakken på denne bilen er over 10 år.så den har falmet litt.men når den var ny.åååå ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Glemte nesten tråden.. Tenkte jeg skulle maile deg bilder.. Men husket plutselig at det ligger bilder på nettet. Ikke verdens beste bilder. Men absolutt representative. Min gamle bil fra 1992-94.. Jeg har større bilder lieggende på harrdisken, kan sende på mail hvis du vil. Har ikke bilen lenger, og husker ikke om jeg har bilder av bilen i fargeendring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg