whiplazh Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Til wiplash. Den fargen var feet.. Fargekode? Kan du legge ut bilde av imperialblue? og dusty mauve?? Jeg har Imperial Blue på bilen, så det er den som er der! Gå til forhandler, si at du skal ha VAG farge, kode: A5L. Dobbeltsjekk med navnet i tilfelle jeg husker feil! :) VW Imperial Blue Met. EDIT: Den blir lilla i rett lys/vinkel! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Forhandler? Blander heller på skolen.. blah Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Nissan TJ4 Purplish blue Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Nissan TJ4 Purplish blue Flere bilder? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Min favoritt hittil er Blue Velvet metalic fra BMW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Min favoritt hittil er Blue Velvet metalic fra BMW Bilder? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Har ikke bedre bilde nå.. Har ikke så bra kamera, og fargen kan heller ikke gjengis på bilder.. Men den leker med deg når du ser på den.. Blir liksom mørk blå - lysere bå - og mot lilla.. På en måda.. Fargen heter Mazda Pacific Blue 25B.. Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 her er min blå farge! Candy aqua blue over sølv metalikk base me lightning FX glitter på toppen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 et par andre bilder av fargen og et bildet før denne fargen, hehe snakk om sorg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Er d mulig å få sett denne fargen i "real life" ? skal nemmelig til stavanger i morgen. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 hehe, skal faktisk vekk me bilen i morgen. men spørs når på dagen det er du kommer. men fargen er ikke helt "ferdig" mangleren mellom sliping + nytt lag me klarlakk + han må lakkera panser og tak luke på nytt. men ellers så får du liksom se hvordan selve fargen er :) håper på sol i morgen slik du ser lightning FX'n glittre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 du har en blåfarge som heter azura mener jeg å huske den het.. tror den er fra ford.. synd disken med bildene fra den ene bilen jeg hadde i den fargen er defekt.. men absolutt en digg blå metallic farge.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Synd du ikke har bilder. Men skal være i ei kjørke i 11tia i morgen ( skal i konfirmasjon ) Når reiser du? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 du har en blåfarge som heter azura mener jeg å huske den het.. tror den er fra ford.. synd disken med bildene fra den ene bilen jeg hadde i den fargen er defekt.. men absolutt en digg blå metallic farge.. hvem henviser du til nå? hvis det er min farge så tar du skammelig feil dette er langt fra noen org lakk hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Synd du ikke har bilder. Men skal være i ei kjørke i 11tia i morgen ( skal i konfirmasjon ) Når reiser du? kl 11 i morgen sover nok av meg rusen hehe, men hvis du vill se fargen så må du komme deg til sandnes (der jeg bor) orker ikke kjøre helt til stavanger gjennom bom og piss :) bor rett vet E39 på vei fra stavanger så når du skal hjem så er det ikke langt for deg og kjøre innom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg