sp0ky Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 kl 11 i morgen sover nok av meg rusen hehe, men hvis du vill se fargen så må du komme deg til sandnes (der jeg bor) orker ikke kjøre helt til stavanger gjennom bom og piss :) bor rett vet E39 på vei fra stavanger så når du skal hjem så er det ikke langt for deg og kjøre innom Kommer fra vest agder. så kan jeg ikke møte deg på en bensin stasjon ved hoved veien? sånn i 6-7tia da? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Finner ikke mere blått enn dette ;) T10-French blue Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 har du fått lakkert bilen??? bilde? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Det har jeg vettu.. Se på avantaren min(eller hva det heter) å trykke på "prosjektet" så ser du...m'm Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg