MGR Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 vet ikke om det er sånn tråd fra før. men har kan folk legge ut bilutrykk de lurer på. å bil "ting" de ikke forstår.. greit? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 ehm, jeg har lenge lurt på hva 4 takt og 2 takt er å sånn.. fått med mg at det er mere moment i 4 takt, og 2 takt er sprekere, og 4 takt tenner på annen hver runde elns.. sånn jeg har fårstått det. men hva er forskjellen?:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 ehm, jeg har lenge lurt på hva 4 takt og 2 takt er å sånn.. fått med mg at det er mere moment i 4 takt, og 2 takt er sprekere, og 4 takt tenner på annen hver runde elns.. sånn jeg har fårstått det. men hva er forskjellen?:S En to takter jobber i to takter, altså den suger inn,komprimerer, forbrenner og blåser ut i løpet av to takter(en gang opp og ned med stempelet) En firtakter bruker en takt(stempelets bevegelse en vei) på hver operasjon. En to takter har heller ingen ventiler, så stemplene stenger og åpner for innsugningskanalene, spylekanalene og utblåsningskanalene.. Kanskje noen kan utfylle litt mer... Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 åja. takk, da skjønte jeg litt til:) takk ja.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg