carwasher Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 gikk innom mobilsentrum sin side og fant ut di hadde sinnsykt billige sub er. lurer på om disse er noe å ha i det hele tatt ? har den billigste forsterkeren fra chlas olhson på max 600w så trenger ikek være noe superheftig :P så lenge jeg kjenner noe trøkk i kassa ^^, http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=692415868&n=1200266498&pn=1497877467 tenkte litt på denne og lage ei kasse ?. men lurte på om dere kunne hjelpe meg litt å velge ? :P http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=692415868&n=1200242433 er på en mercedes 190... skal være billigst og best mulig grunnet pengemangel :) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 styr unna ! du får 12" i pioneer til omtrent samme pris. husker første subben jeg kjøpte,kom fra mobilsentrum.. den spilte bass, men kun 1 tone :D hehe.. nei uff, det skvipet der anbefaler jeg deg ikke ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Sjekk ryddesalget vårt, der er det mye som er langt bedre enn Xsound:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Sjekk ryddesalget vårt, der er det mye som er langt bedre enn Xsound:) har du noe å annbefale da ? :) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 har du noe å annbefale da ? :) Interfire modellene spiller meget bra til prisen og passer både lukket og portet kasse, de har dobbel 4 ohm spoler, eller Tremor-X fra Earthquake spiller meget bra, men de passer best å kjøre 2 sammen, da de er 8ohm. Hvis budsjettet er litt større så kan du jo se på Fusion FEW-12BP, den spiller godt og har grønt neonlys inni kassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Interfire modellene spiller meget bra til prisen og passer både lukket og portet kasse, de har dobbel 4 ohm spoler, eller Tremor-X fra Earthquake spiller meget bra, men de passer best å kjøre 2 sammen, da de er 8ohm. Hvis budsjettet er litt større så kan du jo se på Fusion FEW-12BP, den spiller godt og har grønt neonlys inni kassa. ah ok :) tror jeg satser på en interfire da. men er det stor forkjell på 10" og 12" ? budsjettet er temmelig lavt som du sikekrt merker :P men håper på å få litt bedre lyd enn i 12" eren fra biltema lal Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 ah ok :)tror jeg satser på en interfire da. men er det stor forkjell på 10" og 12" ? budsjettet er temmelig lavt som du sikekrt merker :P men håper på å få litt bedre lyd enn i 12" eren fra biltema lal 10" spiller ikke like dypt som 12", men du klarer deg med ganske mye mindre kasse da. Det følger med papirer med alle data og kasse tegningsforslag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 10" spiller ikke like dypt som 12", men du klarer deg med ganske mye mindre kasse da. Det følger med papirer med alle data og kasse tegningsforslag:) men spiller den like høyt ? :P vill ha mest mulig trøkk i brystkassa :) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 men spiller den like høyt ? :Pvill ha mest mulig trøkk i brystkassa :) 12" trykker en anelse mer enn 10" om det var det du tenkte på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 12" trykker en anelse mer enn 10" om det var det du tenkte på. ok men da kommer det en bestilling på 12" en om noen få strakser ^^, takk for hjelpen :) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 da vr 12" en i hus :) men finner ingenting om va slags volum som det burde være på den :S har en kasse her på ca 70 liter. burde den være mindre? større? bassrefleksrør eller ikke ? vill ha mest brak i brystkassa :P Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hvorfor er det så viktig med dette "braket i brystkassa"? Er det ikke musikk du skal høre på? Høy musikk ødelegger bare hørselen din! Ingen bytterett på den, skal du vite! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hvorfor er det så viktig med dette "braket i brystkassa"?Er det ikke musikk du skal høre på? Høy musikk ødelegger bare hørselen din! Ingen bytterett på den, skal du vite! Mvh Pål hehe vær sin smak man. jeg er ikke kresen på musikken jeg vill ha bass :) så da vill jeg jo seff ha mest mulig ut av elementet jeg har kjøpt.... Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Har selv kjøpt sub fra mobilsentrum for å ha litt lyd i bilen til en billig penge men subbene de selger er bare så vidt de klarer å gi lyd fra seg!! høres helt ræva ut når en skrur opp volumet så hold dere langt unna sub`er fra mobilsentrum Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg