Baron Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 København båten går innom helsingborg på tur tilbake til oslo, ergo vi kjører ombord i helsingborg og får en liten båttur(hurratur) hjem til oslo! ¨ Blir kjempe bra,,,var vel bra det ikke var noe promillekontroll når vi kom i land på mandagsmorgenen i fjor..he he........GLEDER MEG MYYYYYE Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Har hatt lyst å reise nedover i flere år, men ikke komt meg avgårde. I år ska jeg!! Har ikke noen ombygd bil å vise fram (desverre), men 244'n får duge. Til dere som har vært der nede: Er det utstilling for originale biler også!? Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Har hatt lyst å reise nedover i flere år, men ikke komt meg avgårde. I år ska jeg!! Har ikke noen ombygd bil å vise fram (desverre), men 244'n får duge. Til dere som har vært der nede: Er det utstilling for originale biler også!? Det er flere orginale biler der, men det er klart at de fleste er modifiserte på den ene eller andre måten.. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkemann Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 jeg og ca 7-8 biler til skal nedover :) det blir arti! Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Det er flere orginale biler der, men det er klart at de fleste er modifiserte på den ene eller andre måten.. Ja det er verd det... Eg skal dra ned allerede om tirsdagen... skal på volvo museet... det er jo egentlig en plikt som volvo eier... se hvordan e volvo blir født... sikkert ett vannvittig søtt syn... Også mye av de verstingene og prototypene som er laget.... så te alle som skal nedover... sørg for å vere der lørdags kvelden... Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 jeg har store planer om og reise nedover, i fjor skar det seg pga arbeidsledig og ikke no cash, men nå har jeg jo jobb da :) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ja det er verd det... Eg skal dra ned allerede om tirsdagen... skal på volvo museet... det er jo egentlig en plikt som volvo eier... se hvordan e volvo blir født... sikkert ett vannvittig søtt syn... Også mye av de verstingene og prototypene som er laget.... så te alle som skal nedover... sørg for å vere der lørdags kvelden... Vi var innom volvo museet i fjor, skal også innom i år igjen. Lørdagskvelden i helsingborg er ett must å få med seg! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Vi var innom volvo museet i fjor, skal også innom i år igjen. Lørdagskvelden i helsingborg er ett must å få med seg! det er ett must... har laget film i fra treffet... men den er på 71 min og er på 4,1gb... så den er litt for stor til å legge inn.... Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 dro nerom helsingborg dagen etterpå,og dra til helvvette:det var mere børnespor der enn på rudskogen!?!:) og på den fyllecampen,vallåkra campen blir det jo og en del børning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Når jeg passerte bilbyggercampen(fyllecampen) på søndags morgenen så det nesten ut som om det nylig var asfaltert der.... Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Når jeg passerte bilbyggercampen(fyllecampen) på søndags morgenen så det nesten ut som om det nylig var asfaltert der.... Ja det der e helt EXTREMT.... Svensker er ett folke slag som e totalt ett eget slag... Du kan si det sånn Danmark der er det drikke kultur. Sverige Bil kultur... Og NORGE... jo her er det bare dyrt å leve kultur med U lands veier og dyre bøter for nesten å gjøre ingenting... Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 dette blir enda et år jeg ikke får vært med på pga små bebisser.... litt langt herfra med 2 stk på 1år og en på 3 mnd... så jeg får vente til neste år kanskje? evt ta ferien i august så det passer med vallåkra da... sist jeg var nede i 2003 så gikk det villt for seg med burning i Helsingborg sentrum jah... røyklagt hele tiden. har en video derfra så jeg kan se om jeg får redigert og lagt ut... dvs kun fra lørdagskvelden. riktignok filmet med dårlig kamera... Men skal på vallåkra igjen, vær dere sikre.. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Aha.. Luringen! :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 dette blir enda et år jeg ikke får vært med på pga små bebisser.... litt langt herfra med 2 stk på 1år og en på 3 mnd... så jeg får vente til neste år kanskje? evt ta ferien i august så det passer med vallåkra da...sist jeg var nede i 2003 så gikk det villt for seg med burning i Helsingborg sentrum jah... røyklagt hele tiden. har en video derfra så jeg kan se om jeg får redigert og lagt ut... dvs kun fra lørdagskvelden. riktignok filmet med dårlig kamera... Men skal på vallåkra igjen, vær dere sikre.. ja må få lagt inn en "reklame snutt" om plassen... det hadde vert digg... prøver sel og lage en liten film i fra vallis 2004... men eg har litt problemer.. HAr laget en DvD fra 2005... den varer i 71 min... men har også med litt andre ting enn bare treffet og by livet i hellsing borg og vallåkra campen lørdags kvelden.... men de fleste som har sett den synes det ser villt gøyt ut å ta seg en tur ned og se... og være med en gang..... Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 kjørte forbi vallåkra igår...jaggu langt ned...må komme meg ned dit til sommern... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg