Tsbusa Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Skal Evt kjøpe 'ny' bil neste uke, en E30 320i 2Dørs.. Og jeg må forandre på størrelsen på den suben jeg har nå for å få plass baki beemern. Hvor mange liter/hvor stor kasse bør jeg ha for å få ok lyd i den bilen? Suben er en 12'' 1000W Zachry ett eller annet..:P Håper noen kan kommer med tips eller lignende.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Det elementet dær er da ikke oppgitt til å tåle 1000w, er gammel serien til Zachry å den er vel oppgitt til å tåler 500 eller 600w Max om jeg ikke husker helt feil, med enkel 4ohm spole. 10" elementet deres av den typen dær er oppgitt til å tåle 300w max. (så på filmen på rånecrew sia...) :p Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Er litt avhengig av hvordan du vil bygge opp kassa. Skal du ha portet eller lukket. mulighet for port inn i kupéen via hattehylle/armlene i baksetet ? Størrelse på kasse er også veldig avhengig av elementet. Siden du ikke vet noe mere enn merket er dette heller ikke lett å sjekke ut. Sånn cirka blir det 30L på lukket kasse og i ca 45L i portet kasse. Hvis det er en sedan vil jeg nok anbefale å ta en portet der porten går inn i kupéen! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 codegen: Okei, jeg kjøpte brukt, og har lite peil på anlegg skjønner du..:P pondus-:Det er en sedan ja.. Så jeg bør satse på portet? Hvor mange 'porter' da? Og hvor bør de stå i forhold til elementet osv? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 :) I kassa jeg brukte på den gamle zachry`en så hadde jeg en port på 3" og 120mm lang, kassa var ca. 40L. porten sto atme elementet. men, dette var da 10". men noe i samme dur som dette, bare i rundt 50-55L kasse ville funket bra på den tror jeg :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Okei takk for all hjelp..:) har en kompis som er bil-lyd-freak.. Så jeg får gi han noen hundre, så bygger han om kassa mi:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg