Gå til innhold

el`satanical: BMW E30 : Light Makeup

Ranger emnet

el`satanical

Anbefalte innlegg

Heisan, har holdt på i det små siden jeg kjøpte bilen like før nyttår. Tenkte å lage en liten tråd bare for å sjekke interessen ;) Og så er det enkelt å holde oversikten selv, hehe.

Bilen: BMW E30 316i 89modell

Allerede gjort:

Lyktelister

Tåkelys

Hvite blinkere forran

Senket 60/40 (dempere og fjærer)

Originale vinter-alufelger

M-tech ratt

Planer:

Skaffe sommerfelger

Leppe framme

Nye lykter framme (angel/sorte)

Gjøre noe med baklyktene

Montere turteller som jeg har kjøpt (originalt)

Forsterker og dunkekasse (er underveis)

Fornuftig soting av ruter

Rullegardin i bakruten

Montere og lakke en vinge jeg har kjøpt..

Eventuelt lakke grillen sort.

++

Ønskes Kjøpt:

Frontlykter (angel/sorte)

Sotede baklykter

Leppe framme (rieger/IS)

Diverse annet som dere mener jeg trenger :)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

siden_6680.jpg

skr.jpg

Slik den var når jeg hentet den :) Legg spesielt merke til de snasne kapslene ;)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

IMAGE_018.jpg

Der er lyktelistene på! Har egentlig enda ikke helt bestemt meg for om jeg skal beholde de, så mulig jeg tar de av en ukes tid bare for å sjekke ;)

IMAGE_041.jpg

Her holder vi på med senkingen. Bilen er litt matt i lakken, men ikke så ille som det bildet gir inntrykk av ;) Har kjøpt lakkfornyer og polish som jeg skal ta til helgen.. Satser på det blir bedre da ;)

IMAGE_042.jpg

Bilde rett etter senkingen :) Meget fornøyd med resultatet, men mulig jeg skal heve den bittelitt bak (evnt senke litt mer framme).

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMAGE_050.jpg

...og lys ble det!

IMAGE_221.jpg

Endelig snasne felger, hehe ;) "Nye" vinterdekk måtte jeg også skaffe i samme slengen, da begge de morkne bakdekkene punkterte med en ukes mellomrom ;)

bilde027copy_800.jpg

Dette er status pr idag. Mangler fortsatt ett deksel ved siden av det ene tåkelyset(skulle egentlig få det med ilag med tåkelysene, men det ble gjort en feil så det har jeg altså ikke fått enda)

Dere må bære med meg at de fleste bildene er tatt med mobiltelefon, men bedre bilder kommer etterhvert ;)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg kjøpte den av heter nok hverken Stian eller Robin ;) Forrige eier er bosatt i Finnfjordbotn...

Hyggelig du liker planene mine da ;) Btw, snasen den bilen din! Tror jeg har sett den ett par ganger eller fire på fnes ;)

Jeg mener bestemt at dette er Stian sin gammelbil. Isåfall, den var dønn strøken da han hadde den!! :)

Og takk skal du ha, hyggelig at folk synes bilen min er pen! :) Kom å slå av en prat med meg neste gang du ser meg på Finnsnes, da ;)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var/er ganske så strøken fortsatt ;) Jeg presterte å lage en liten "driftebulk" på bakfangeren, men den ser ut som er 0 problem å gi ett kakk slik at den spretter ut igjen ;)

Hun jeg kjøpte den av hadde hatt den i mange år, og før det var den også eid av ett kvinnfolk(sa hun). Så og si fullt servicehefte fulgte også med :)

edit, skal seff komme å hilse om jeg ser deg ;)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å lakke alt av chrome sort ja :) Blinklysene(baklysene generelt) skal jeg enten lakke røde eller lett sorte, moderat soting kommer, men tror jeg holder meg til 15"-16" felger...

17" blir for dyrt atm.. Har hendene på 15" MiM og 16" Kosei, så får hva det blir til :)

Om noen har pene felger, helst med dekk, skrik ut :)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å lakke alt av chrome sort ja :) Blinklysene(baklysene generelt) skal jeg enten lakke røde eller lett sorte, moderat soting kommer, men tror jeg holder meg til 15"-16" felger...

17" blir for dyrt atm.. Har hendene på 15" MiM og 16" Kosei, så får hva det blir til :)

Om noen har pene felger, helst med dekk, skrik ut :)

Brock B1 felger i 9x16" er ALLTID en vinner på E30 ;)

Jeg har Brock B2 felger i 9x16", som "bruksbilen" min triller rundt på. Skal ikke selge disse, men du kunne alltids fått prøvd disse på bilen din, slik at du får en liten pekepinn på hvordan det vil se ut størrelsesmessig, kombinert med senkingen din :) Tror innpresset er noenlunde likt også.

Legger ved et bilde:

gofysiden.jpg

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider