Gå til innhold

el`satanical: BMW E30 : Light Makeup

Ranger emnet

el`satanical

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke vært pengene det sto på, så skulle jeg kjøpt slike :) Er enig i at slike felger passer utrolig godt!

Jeg tar ikke sjansen på å prøve det, fordi da blir jeg sikkert nødt til å kjøpe tilsvarende etterpå, hehe, men takk for tilbudet ;)

Snasen Golf btw!

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde det ikke vært pengene det sto på, så skulle jeg kjøpt slike :) Er enig i at slike felger passer utrolig godt!

Jeg tar ikke sjansen på å prøve det, fordi da blir jeg sikkert nødt til å kjøpe tilsvarende etterpå, hehe, men takk for tilbudet ;)

Snasen Golf btw!

Golfy er "nice from far, but far from nice" :D

Er bare å si ifra dersom du ombestemmer deg og får lyst til å prøve :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med noen dezent a felger?

er litt wannabee brock b1, men hav faen a? synes de er kule jeg:)

har de på min e30.

ang soting ville jeg sota alle listene og kanskje kjøpt nye sota baklykter. gir kul look iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta noen gode bilder jeg kan photoshoppe litt på.. Har en kompis som mener jeg ikke for alt i verden må fjerne chromelistene, men jeg personlig er litt i tvil ja...

Har "litt" stramt budsjett når det kommer til felgene, og er dårlig med folk som gir bort felger, så det blir nok første og beste (innen rimelighetens grenser, setter ikke hva som helst på bilen) :)

Baklyktene skal jeg prøve meg litt fram på med sort/rød sotspray. At noe må gjøres er det ivertfall ingen tvil om :P

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christ, sykt pent med skikkelige kantfelger! Nesten så jeg ofrer en lønning på det...! Men skal finne tak i noe brukt, bare for å minske tapet mest mulig, hehe.

Angående 1,6 literen, vel, den er sikkert ikke kjappeste bilen i gata, dog heller ikke den slappeste, og med stivt understell syns jeg ivertfall det er knallartig bil å kjøre ;)

Relativt billig i drift og billig å forsikre trekker jo også opp. Men det er klart, jeg hadde ikke satt på meg tvangstrøye om det hadde vært en IS eller en 325.... Får se hva tiden bringer :)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMAGE_237.jpg

Har brukt "litt" ( :iconsm ) tid med Autoglym lakkrens og polering, og må si at resulatet overrasket meg! Ble nesten som nytt, enda panseret var nesten hvitt før jeg begynte! Dersom dette resultatet er holdbart så må jeg si det er ganske utrolig... Om det ikke er holdbart så er det tre løsninger: 1. Få noen proffe til å se på det. 2. Hellakkere (dyyyrt) 3. Selge

Er lei av å ha matt/hvit rød bil......

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider